Terug naar overzicht
Hallo Evi,Voor ons niet april maar een weekje later nl.12 april. Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Geraakt alles in orde. Ik moet volgende week naar de kapper voor een kleuring en in de namidddag mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen. Hoe zit het met de zenuwen? Heb je ze nog onder controle. Op dit ogenblik heb ik er nog geen maar ik ben wel aan het aftellen. Vandaag binnen 6 weken is het zover voor ons.Sandra12/04/2008
Hey Sandra,Meeste voorbereidingen zijn gedaan,wel nog de gasten een tafelplaats geven en ik moet zeggen dat is super moeilijk,nog naamkaartjes schrijven en wegwerpcameras gaan halen voor op de tafels.Ik mag mijn kleed gaan halen binnen 2 weken en in de week laat ik ook mijn haar al kleuren.En ben nu al bezig met mijn zonnebankbeurten,moet toch een mooi kleurtje hebben he.Mijn zenuwen zijn echt verschrikelijk,slaap enorm slecht.Altijd schrik dat er iets zal misgaan.En kijk er ook zo naar uit,is toch een prachtige dag he en zeker voor de bruid.Geniet nog van je 6 weekjes.Is niet lang meer,het zal er heel snel zijn.Groetjes Evi
Dag Evi,niet ik, maar mijn zus trouwt op 4 april, ik volg 4 maanden en 4 dagen later.Veel succes met de laatste loodjes!Ilse08/08/08
Hey,Wij trouwen een weekje vroeger, op 29 maart. 't Is spannend aftellen, de zenuwen beginnen echt wel te komen. Heb het gevoel dat ik nog veel kleine dingen moet regelen. Ik zal blij zijn als het zover is (nog 27 dagen!!!)Groetjes!Lenie29/03/2008
Hoi,Wij trouwen dan ook! Als je wilt e-mailen: silvyvanthielen@hotmail.com.PS: mijn zenuwen staan echt wel strakgespannen!Lieve groetjes