Terug naar overzicht
HalloIk heb zelf nog niet naar een feest geweest. Dus weet niets over fijnheid van het eten.Ben onlangs op bezoek geweest.En we vonden persoonlijk dat de vloer niet zo mooi was, nogal donkel(brique kleur) terras is ook niet zo groot.volgens de maitre d'hotel zouden ze volgend jaar in maart wel een nieuwe vloer leggen in het kleur van de inkom. dat zou de zaal ook effect geven van meer licht.De zaal gaf ook vertekend beeld toen we het bezochten want toen waren de stoelen en tafels niet aangekleed. Normaal zijn de stoelen met stoelhoezen heeft dus ander effect.qua interieur zou ik zeggen, Gewoonmits nieuwe bleke vloer: goedque het eten: vind ik het jammer dat ik niet met zeker iets kan zeggen.Voor onszelf hebben we ook graag dat het zeer fijn klaargemaakt is. sommige zijn al tevreden als het gewoon goed is, maar op vele plaatsen is het meestal wel gewoon goed, maar het moet dat iets fijnere zijn! en is het dat...? het moet culinair verfijnd zijn.Tine : heb jij denotter al bezocht ??En wat heb je er van andere al van gehoord ?voor wanneer is het
Hallo Tine,We hebben verschillende feestzalen bekeken en ja, sommige springen er qua zaal misschien meer uit maar bij die zalen had wij dan weer andere bedenkingen. Wij hebben ook wel een wat ander concept voor onze dag (ceremonie bij de feestzaal) en Denotter waren één van diegenen die er wilden in meegaan.In onze onmiddellijke omgeving is er nog niemand geweest, maar via via hebben we gehoord dat het er wel goed is.Mocht je nog wat geduld hebben: ons feest is daar op 26 april. Als je wil, kan ik je daarna zeggen hoe het was.
Hallo,ik ben daar naar een trouwfeest geweest. ik vond het enorm goed, moet ik eerlijk toegeven. naar de vloer heb ik geen minuut kunnen kijken, het was me ook niet opgevallen dat de vloer niet mooi zou zijn, maar de lichtinval en de zaal rondom je overweldigt je voldoende! ik weet echt ni meer welke vloer het was, maar het feest op zich vond ik wel schitterend. groetjes!16/08/08