Terug naar overzicht
hoi karin,wij hebben ook kinderen en vermelden dit als volgt : Betsy en christof melden met vreugde hun huwelijk aan dat zal doorgaan op 06 juni delen mee in de vreugde: de namen vd kindjes...we vonden ook dat ze erbij op moesten staan...ze maken deel uit van ons leven...veel succes verder!!!
Hallo,Wij hebben het volgende :....en ....willen jullie laten weten dat hun mama en papa op .. in het huwelijksbootje treden.daarom nodigen wij jullie uit want om. uur word mama papa zijn bruid.Hopelijk heb je er iets aan, groetjes Sabrina06/06/08
wij hebben gekozen;Mijn zus en ik kondigen vol trots aan, dat mama en papa naar het gemeentenhis zullen gaanDe naam x was ons al gegeven, maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar levenveel succes, groetjes, sofie
Waauw tof te lezen dat we niet het enige koppel zijn dat reeds kinderen heeft en toch nog de stap zet :-)) Wij hebben het volgende: Wat mama en papa al heel lang wetenWillen zij nu echt nooit meer vergetenZij blijven voor altijd bij elkaarEn dat bezegelen met ringen lijkt hun een mooi gebaar. Groetjes, Wendy 14/08/2008
halloà bij ons is het ook zo ik heb zelf mijn uitnodiging ontworpen tis in 3luik eerst foto van ùmijn kindjes met bord in hun hand met mama op dan volgende luik een foto van mijn ventje zijnzoon met bord papa en volgende luik dan alle 3 samen met bord in hun handen trouwen dan als tekst mama in jurk papa in pak ringen gemeentehuis de dag van onze dromen wil je ook komen dan datum plaats en dan onderaan naam van de kindjes met groeten in hun n,aam te hopen versta je het een beetje veel plezier