Terug naar overzicht
Hey,Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet duur is. Zeker niet als het van die grote paraplu's zijn. In de winkel waar ik werk verkopen we kleintjes en die lopen al tegen de 10 euro aan. Ik heb er ook op internet gezien(onestopweddingschop)ik heb alleen geen idee hoe duur ze daar gaan zijn.GroetjesKimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
HoiIk heb 7 witte paraplu's als je wil kan je deze overkopen. Deze komen van de CASA. Wij trouwen 14 maart. als je meer info wil, mail je me maar chaukelief@msn.comhilde
Ik weet niet of jullie een ceremoniemeester hebben, maar de onze zorgt voor paraplu's. Moest je een cm hebben, hoor daar eerst eens even.En anders, 10€ is niet zo duur hoor. Groetjes Evy
Ga eens zien op www.onestopweddingshop.be -> daar kun je wit, doorzichtig en ivoorkleurige paraplu's bestellen. Prijzen varieren van 8,95€ tot 24,95€...Alvast nog veel succes,Groetjes(20/09/2008)
Hey JoWe zullen samen de vingers kruisen en hopen dat het net als vorig jaar superwarm is want wij trouwen op 18/04 en ik hoop echt dat ik niet op zoek ga moeten gaan....Ik wacht alleszins tot de week ervoor om er te kopen indien nodigGroetjes Sophie het aftellen is nu echt wel begonnen !!
Hallo!Ik ben gisteren ook bij Linx in Leuven geweest en daar kan je de paraplu's ook huren. 100 euro waarborg voor 10 paraplu's en ik denk dat jet bij het binnenbregen zelfs het volledige bedrag terugkijgt. Dus misschien interessant om nog eens te informeren.Grotejes!
Als je eens op www.multigift.be gaat kijken zal je daar (witte) paraplu's voor nog geen 3 euro! Zal niet de beste kwaliteit zijn, maar het is maar voor 1 dag uiteindelijk...