Terug naar overzicht
dan is dit de 1001e keer he :-)kan toch helemaal geen kwaad :Dwij kiezen voor "hou me vast" van volumiavind het een hele mooie tekst en doordat hij nederlandstalig is kan ook iedereen de betekenis beter horen dan een anderstalig liedje.dit is het eerste liedje waar we ooit op gedanst hebben. VOlumia trad op op het personeelsfeest van mijn toenmalig bedrijf, dus was echt superspeciaal voor ons.ook de tekst vind ik super: die vind je hier: http://www.geocities.com/nederpoppagina/volumia/teksten... vooral dit stuk vinden wij heel mooi:Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouderHou me vast, streel me zachtjes door m'n haarHou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veelEn bij jou zijn, is dan alles wat ik wil maar een openingsliedje is natuurlijk heel persoonlijk, dus misschien is het helemaal je stijl niet.... het horen kun je hier: http://www.youtube.com/watch?v=9KKnevuZIvA dikke knuffelveronique
Wij hebben gekozen voor Our Own Love van Anouk.Heel toepasselijke en mooie tekst, krijg er steeds opnieuw een warm gevoel bij!
Hey,wij doen het op "you are the reason" van koen wauters en sarahgrtz sarah 18/07/08
hoi hoi,wij doen het op ALL I NEED van WITHIN TEMPTATION!!!succes!!!06-06-2008
Wij op I'm ready van Brian Adams ( "I'm ready...to love you...) Ik krijg nu al kriebels :)
HalloWij hebben gekozen voor Kiss from a rose van Seal. Geen speciale reden, gewoon omdat we het een schoon liedje vindengrtjesKatrien 15/11/08
De onze is everybody hurts van rem, omdat het de eerste slow is waar we op dansten samen, een prachtige slow, vooral naar het einde toe ... Groetjes,Petra 22/08/2008
Wij zullen dansen op "Rien que des mots" Van Umberto Tozzi en Lena Ka. Het is een cover op het allombekende "Ti Amo"Groetjes, Wendy14/08/2008
Wij hebben gekozen voor A Groovy Kind Of Love van Phil Collins.26/07/2008
Ons liedje zal Zie me graag van Clouseau wordenGrtjs
Oh Veronique, dat was ook ons eerste liedje waarop we gedanst hebben, maar dan niet live gezongen, jammer genoeg.Ik dacht ook eerst dat te nemen. Omdat dat dan een speciale betekenis heeft.Maar dan hoorde ik op een uitzending van een awardprogramma John Legend zingen.Zo mooi.Mn ventje was er ook meteen voor te vinden.Wij hebben gekozen voor 'So High' van John Legend. De tekst is zo mooi. Tis wel een erg traag nummer. John Legend heeft wel heel mooie nummers, qua tekst ook. Je moet maar eens wat liedjes van hem zoeken. Wij hadden er nog een aantal die in aanmerking kwamen, uiteindelijk is het toch So High geworden.Eva, heb je ondertussen al een idee?Patricia
Bedankt iedereen voor jullie reacties. Hou me vast van volumia had ik ook ingedachten maar mijn hubbie vind dat niet zo mooi. Tja moet het allebij schoon vinden he. Patricia ik weet het niet hoor, thank you for loving me van bon jovi (die tevens op mijn trouwdag naar belgie komt :(( grrrrrrrrr) vond ik wel mooi maar mss iets te melig. Maar dan wil ik wel een akoestische versie en die vind ik dus nergens. groetjes
EvaIk denk dat t vooral moeilijk is als je hubbie niet superromantisch is en jij juist wel. Dan ist moeilijk om een gulden middenweg te vinden.Je zal zeker wel iets vinden!Veel de radio opzetten en teksten op internet zoeken van zangers/groepen die jullie leuk vinden. Je weet nooit dat je toevallig op iets uitkomt, dat je nog niet kende.Veel succesPatricia