Terug naar overzicht
Hey An,spannend, hé, die voorbereidingen.Ben er zelf ook op volop mee bezig voor 31 juli 2005.Maar misschien kan ik je wel helpen voor uw zoektocht naar een DJ.Ga eens kijken bij DJ Funky op deze site. Daar heb ik momenteel een mooie aanbieding staan voor koppels die boeken in februari en maart: all-in voor 300 euro. En Dendermonde ligt maar een half uurtje van Dendermonde, dus dat is heel goed bereikbaar.Ga eens kijken, kan nooit kwaad.Groetjes,Carlo
Hallo An,Ik trouw ook op 24/09/2005. Leuk om iemand tegen te komen die op dezelfde dag trouwt!Wij hebben al feestzaal, ceremoniemeester, auto's, kerk en DJ. Wij hebben gekozen voor DJ Bart De Graef.Ik ga nu aan de ouders van de bruidskindjes gaan vragen of ze het zien zitten dat hun kindjes bruidskindjes zullen zijn. Wat de kindjes aan de kerk betreft: de ceremoniemeester zegt dat je op een 10-tal kindjes moet rekenen naargelang je vrienden & familiekring die nog kleine kindjes hebben.Groetjes,Sophie
Of eventueel live-muziek voor de huwelijksmis of -receptie? Ik had jullie graag twee groepjes voorgesteld, namelijk een klassiek koperkwintet "Imperial Brass" (www.imperialbrass.tk ) en een swingend jazz-bandje "The Almost Swinging Jazz Band". Contacteer me gerust voor meer inlichtingen!!Groeten en succes met de verdere voorbereidingen!Tomtomvanleeuwen@hotmail.com
Oeps, ben daarnet het e-mailadres vergeten van The Almost Swinging Jazz Band, namelijk www.almostswinging.tk . Je kunt er een volledige (en vooral virusvrije!) presentatie afhalen, dus foto's + muziek.Veel plezier ermee!Tom