Terug naar overzicht
Ik heb een kleedje gekocht van het merk Tartine et Chocolat. Het was 85 euro wat nog meeviel, ik heb andere prijzen gezien, van zo rond de 200 euro, maar dat vonden we wat overdreven.Groetjes,Amber02/08/2008
Wij hebben voor de 7 bruidsmeisjes een kleedje van Cyrillus gekocht.
hoi femke,onze bruidskindjes zijn gekleed van c&a...klinkt gek é maar t'is wel zo en ze zijn supermooi!!! k'was gewoon eens gaan kijken en dat viel echt reuze mee! de communiecollectie's hangen volop rond dus wel DE moment om te gaan kijken...succes!!!06-06-2008
Wij zijn vandaag ook met onze drie bruidsmeisjes jurkjes gaan kopen...Alles in de JBC en C&A van de communiecollectie was al uitverkocht...geen optie meer dus, hoewel erg mooi!Omdat onze drie meisjes nogal van leeftijd verschillen (3 en half, 5 en half en 10 ) was het moeilijk om voor alle drie hetzelfde te vinden. We hebben dit bij het merk Monny gevonden...erg mooi, het zijn roze jurkjes geworden met een witte voile onder...maar wel 750 euro voor 3 jurkjes!!! Ik denk dat ik er vannacht niet van ga slapen...blijven denken aan hoe mooi ze gaan zijn ;)
wij zijn gesteld voor 375 euro...met schoentjes bij...
Hallo Femke,Wij hebben de kleedjes van bruidskindjes gekocht bij Follieke (Ninove, Oostende, ...). Mooie kleding en de prijzen vallen goed mee. We hebben 200 EUR betaald voor de kleedjes. Hun schoentjes zijn we bij Torfs gaan kopen. Daar we pas op 08/08/08 trouwen waren we wat bang dat tegen dit tijdstip de schoentjes misschiente klein zouden zijn. Bij Torfs mogen we nog tot vlak voor de trouw terugkomen en eventuele te kleine schoenen te wisselen. Dit is dus "super de luxe"!Succes !Sanne
Onze 5 bruidskindjes zijn ook gekleed van c&a. we hadden die communiecollectie zien hangen en vonden het eigenlijk wel mooi. we waren 250€ kwijt voor alle 5. de schoentjes worden aangekocht door de ouders zelf.We moesten eigenlijk niet op ons geld zien want de schoonmama betaalt de kleertjes maar ik hou liever allemaal een beetje simpel...
Hallo Femke,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) zijn vorige week heel wat leuke kinderjurkjes binnen gekomen. Prijzen beginnen vanaf 165 euro. Ik probeer zo snel mogelijk foto's op de site te plaatsen. Eventueel stuur je me maar een mailtje (marita@bruidsparadijs.be) en dan stuur ik je enkele fotootjes door.Nog veel succes!Marita