Terug naar overzicht
Helaba Karin,Ik heb dezelfde afmetingen als jou, 1m58 en maat 38 en ik wou ook een linea, maar idd o zo duur... Ik heb dan maar een lange jurk van de suitecollectie gekocht (stolla en bustier+rok voor 715 euro). Iedereen vond het super mooi! Als je foto's wilt: www.fotomoment.be/sheronenfilip De eerste foto's zijn detailshots van het kleed en wat verder kan je mij met mijn kleed bekijken. Als je vragen zou hebben: sheron.shamuilia@fys.kuleuven.beIndien je mijn kleed schoon zou vinden (you never know) kan ik het na 2-8-8 verkopen want dan is ook groot avondfeest gepland maar ja voor zo'n bedrag kan je meteen een nieuwe kopen ;-)De jurk is een maat 42 (wel italiaanse maten, in gewone kleren heb ik maar 38) en ik heb een buste van 80C ongeveer.Veel succes,Sheron2-2-2008
Hoi, Ik verkoop mijn trouwkleed van linea raffaelli.. was orgineel een maat 40 maar in is in de taille ingenomen tot maat 38 . Ik ben 1m 68 en kan dus perfect ingekort worden. Ik stuur foto door. mvg
Ons huwelijk was 2 jaar geleden en kocht toen ook een jurk van Linea Raffaeli. T is te zeggen een rok en bijpassende top. Heb ook stola en schoenen. Ben 1m 70 groot en heb maat 38 of 40. ik stuur fotos door. mijn mail is sofieenstijn@skynet.be.Want ziy hier niet zo veel meer op forum.
ik heb ondertusen toch maar een nieuw kleed gekocht,het is niet wit maar soort van lila paars.en het is echt prachtig!!!