Terug naar overzicht
Hallo Sophie,Onze trouwringen kosten samen 630€, dit is een heel stuk minder dan die van jou, maar je moet rekening welke ring jij in gedachten hebt. Die van ons is in wit goud, maar zonder steentjes of zo, wel met onze vingerafdruk.Trouwringen zijn belangrijk: je moet er elke dag op kijken voor de rest van je leven. Dus kies iets dat je echt mooi vind.Maar als je er echt zo mee op je maag ligt, zou ik het niet doen. Misschien heb je er dan elke dag spijt van als je ernaar kijkt.Alhoewel ... als het echt je smaak is... Nog eens goed over nadenken.Groetjes Isabel
ik vind dat persoonlijk toch wel wat overdreven qua prijs, maar dat is mijn mening natuurlijk, ik heb er hele mooie gezien voor 175 per stuk, en dat vond ik eigenlijk een mooie prijs, je moet zien wat kan en wat je er zelf aan wil besteden natuurlijk.groetjes en nog veel succes
Hey,Ons ringen kosten samen 1100 euro. Ik vind het ook heel belangrijk dat je iets kiest waar je je leven mee blij zal zijn en waarvan je weet dat er een goede dienst na verkoop is, mocht er iets mee gebeuren. Daarom vind ik de prijs ook niet zo erg. Je koopt deze normaal gezien toch maar 1 keer in je leven, he!
hoi sophie,onze trouwringen kosten samen 630€, wel met de korting er vanaf. We hadden ze nl op de huwelijksbeurs gekocht. Ze zijn int wit goud en alleen ik heb er een paar diamantjes 24 karaat in. De ring van mijn vriend hebben we breder genomen omdat hij grote struise handen heeft.Persoonlijk vind ik dat wel veel voor maar 1 ring maar het is aan de andere kant gezien wel je trouwring. Eentje voor heel je leven. Maar als ik jou was, dan kocht ik hem niet want ik weet nu dat ik voor dat geld 10 dagen naar Mexico kan gaan all in. Ik wil je hierbij gewoon even duidelijk maken dat alles eigenlijk al redelijk veel gaat kosten en dat je met dat geld iets anders kan doen. Heel veel succes gewenst!!GroetjesMieke
Onze trouwringen kosten samen zo'n 1000 €. Zoiets had ik ook voorzien, je draagt hem voor de rest van je leven dan mag het wel wat meer zijn vonden wij. Ieder moet dat natuurlijk voor zich bepalen.Groetjes Wendy
Wij kochten onze ringen van bij Aurodesign in Aalst en kregen er 10% korting op en gratis gravure. In totaal betalen we bijna 700 euro voor de twee.
Hallo Sophie,Onze trouwringen komen van bij Nico Taeymans uit Antwerpen. Ik dacht ook dat deze een pak geld zouden kosten, maar uiteindelijk kwamen we uit op een 850 EUR. Ik denk dat een budget van 1000 EUR voldoende moet zijn om je keus te vinden ( voor beide ringen dan wel), maar je moet nu ook niet op 300 EUR kijken, t is tenslotte om de rest van je leven aan je vinger te hebben...Groetjes,Mieke11/06/05
Hoi SofieIk ben ook gaan rond kijken en ik moet zeggen dat ik er ook van geschrokken ben,ik ben uiteindelijk in antwerpen terecht gekomen in de pelikaanstraat23 en heb daar mijn goesting gevoden voor 250 euro +gratis gegraveerd+steentje in mijn ringGroetjes Tanja
Ik had ook een ring op het oog, alleen kostte die ongelooflijk veel geld, ik heb dezelfde ring laten maken bij een juwelier en het kostte nu minder dan een vijfde van de prijs.Ga eens met je favoriete ring langs bij enkel juweliers of edelsmeden en vraag hen advies, meestal betaal je heel wat minder.Succes
Ik vind dat ze bij Tessina heel mooie ringen hebben. Anders moet je eens op de website gaan kijken, de prijzen staan er ineens bij. www.tessina.be 1300 euro vind ik inderdaad ook wel heel erg veel. Voor 600-700 euro heb je ook al hele mooie ringen.
Wij hebben onze ringen gekocht in Antwerpen in de Pelikaanstraat 35 en betaalde voor de twee 450€. Zagen dezelfde op de huwelijksbeurs in Wieze en daar koste ze meer voor 1 ring. Als je wat op het budget van de trouwringen wil letten, zou ik van jou zijn, echt eens in Antwerpen gaan neuzen. Veel succes.