Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget trouwring?

17-2-2005 14:30:39
Hallo iedereen,

Wij zijn momenteel op zoek naar onze trouwring. Mijn smaak is nogal redelijk "duur" op dat gebied. Ik heb nl al mijn ring gezien die ik wil hebben maar die kost 1300 euro. Ik vroeg mij af welk budget jullie hiervoor uittrekken.
De meesten zeggen mij wel dat ik niet naar de prijs moet kijken maar toch zit ik er wat mee in mijn maag.

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1724

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik17-2-2005 14:38:24

Hallo Sophie,
Onze trouwringen kosten samen 630€, dit is een heel stuk minder dan die van jou, maar je moet rekening welke ring jij in gedachten hebt. Die van ons is in wit goud, maar zonder steentjes of zo, wel met onze vingerafdruk.
Trouwringen zijn belangrijk: je moet er elke dag op kijken voor de rest van je leven. Dus kies iets dat je echt mooi vind.
Maar als je er echt zo mee op je maag ligt, zou ik het niet doen. Misschien heb je er dan elke dag spijt van als je ernaar kijkt.
Alhoewel ... als het echt je smaak is... Nog eens goed over nadenken.
Groetjes Isabel

Els
1-4-2006
 Meld misbruik17-2-2005 16:25:27

ik vind dat persoonlijk toch wel wat overdreven qua prijs, maar dat is mijn mening natuurlijk, ik heb er hele mooie gezien voor 175 per stuk, en dat vond ik eigenlijk een mooie prijs, je moet zien wat kan en wat je er zelf aan wil besteden natuurlijk.
groetjes en nog veel succes

ilse
17-9-2005
 Meld misbruik17-2-2005 18:13:13

Hey,

Ons ringen kosten samen 1100 euro. Ik vind het ook heel belangrijk dat je iets kiest waar je je leven mee blij zal zijn en waarvan je weet dat er een goede dienst na verkoop is, mocht er iets mee gebeuren. Daarom vind ik de prijs ook niet zo erg. Je koopt deze normaal gezien toch maar 1 keer in je leven, he!

Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik17-2-2005 19:20:24

hoi sophie,

onze trouwringen kosten samen 630€, wel met de korting er vanaf. We hadden ze nl op de huwelijksbeurs gekocht. Ze zijn int wit goud en alleen ik heb er een paar diamantjes 24 karaat in. De ring van mijn vriend hebben we breder genomen omdat hij grote struise handen heeft.
Persoonlijk vind ik dat wel veel voor maar 1 ring maar het is aan de andere kant gezien wel je trouwring. Eentje voor heel je leven. Maar als ik jou was, dan kocht ik hem niet want ik weet nu dat ik voor dat geld 10 dagen naar Mexico kan gaan all in. Ik wil je hierbij gewoon even duidelijk maken dat alles eigenlijk al redelijk veel gaat kosten en dat je met dat geld iets anders kan doen.
Heel veel succes gewenst!!

Groetjes
Mieke

Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik17-2-2005 19:20:25

hoi sophie,

onze trouwringen kosten samen 630€, wel met de korting er vanaf. We hadden ze nl op de huwelijksbeurs gekocht. Ze zijn int wit goud en alleen ik heb er een paar diamantjes 24 karaat in. De ring van mijn vriend hebben we breder genomen omdat hij grote struise handen heeft.
Persoonlijk vind ik dat wel veel voor maar 1 ring maar het is aan de andere kant gezien wel je trouwring. Eentje voor heel je leven. Maar als ik jou was, dan kocht ik hem niet want ik weet nu dat ik voor dat geld 10 dagen naar Mexico kan gaan all in. Ik wil je hierbij gewoon even duidelijk maken dat alles eigenlijk al redelijk veel gaat kosten en dat je met dat geld iets anders kan doen.
Heel veel succes gewenst!!

Groetjes
Mieke

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik17-2-2005 22:56:35

Onze trouwringen kosten samen zo'n 1000 €. Zoiets had ik ook voorzien, je draagt hem voor de rest van je leven dan mag het wel wat meer zijn vonden wij. Ieder moet dat natuurlijk voor zich bepalen.
Groetjes Wendy

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik18-2-2005 11:47:27

Wij kochten onze ringen van bij Aurodesign in Aalst en kregen er 10% korting op en gratis gravure. In totaal betalen we bijna 700 euro voor de twee.

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik18-2-2005 12:53:48

Hallo Sophie,

Onze trouwringen komen van bij Nico Taeymans uit Antwerpen. Ik dacht ook dat deze een pak geld zouden kosten, maar uiteindelijk kwamen we uit op een 850 EUR.
Ik denk dat een budget van 1000 EUR voldoende moet zijn om je keus te vinden ( voor beide ringen dan wel), maar je moet nu ook niet op 300 EUR kijken, t is tenslotte om de rest van je leven aan je vinger te hebben...

Groetjes,
Mieke
11/06/05

Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik19-2-2005 10:06:09

Hoi Sofie

Ik ben ook gaan rond kijken en ik moet zeggen dat ik er ook van geschrokken ben,ik ben uiteindelijk in antwerpen terecht gekomen in de pelikaanstraat23 en heb daar mijn goesting gevoden voor 250 euro +gratis gegraveerd+steentje in mijn ring
Groetjes Tanja

Trui
11-12-2004
 Meld misbruik22-2-2005 18:18:57

Ik had ook een ring op het oog, alleen kostte die ongelooflijk veel geld, ik heb dezelfde ring laten maken bij een juwelier en het kostte nu minder dan een vijfde van de prijs.
Ga eens met je favoriete ring langs bij enkel juweliers of edelsmeden en vraag hen advies, meestal betaal je heel wat minder.
Succes

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik25-2-2005 11:33:35

Ik vind dat ze bij Tessina heel mooie ringen hebben. Anders moet je eens op de website gaan kijken, de prijzen staan er ineens bij. www.tessina.be
1300 euro vind ik inderdaad ook wel heel erg veel. Voor 600-700 euro heb je ook al hele mooie ringen.

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik7-3-2005 10:29:37

Wij hebben onze ringen gekocht in Antwerpen in de Pelikaanstraat 35 en betaalde voor de twee 450€. Zagen dezelfde op de huwelijksbeurs in Wieze en daar koste ze meer voor 1 ring. Als je wat op het budget van de trouwringen wil letten, zou ik van jou zijn, echt eens in Antwerpen gaan neuzen. Veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...