Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HOE: 's nachts terug naar huis

3-3-2008 11:44:40
Hallo,

Ik vraag me af hoe ik en mijn familie 's nacht terug naar huis kunnen geraken? De feestzaal is toch op 30min. rijden van huis.. En erg landelijk gelegen...
Rijden taxi's zo ver? Hoe geraken jullie thuis?
Ik wil niet iemand van de familie opzadelen als BOB, want dan kunnen ze niets drinken en ik wil toch dat ze zich amuseren.

Ellen
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 860

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 11:58:45

Hey,

Bij ons is het wel iets minder ver rijden, maar we zullen taxi's inschakelen om ons naar huis te laten rijden.

Groetjes, katrien

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-3-2008 12:20:06

Wij hebben een feestzaal met hotel aan(Domein Martinus)dat is in zoersel en iedereen is van Deurne,dus de mensen die niet naar huis willen of kunnen,blijven slapen en de mensen die wel naar huis willen die zijn met hun wagen gekomen naar de feestzaal(behalve entourage,die rijden met ons mee maar mogen op onze kosten blijven slapen)of mensen die te veel op hebben nemen gewoon een taxi!
Mss kan je dat op voorhand met een bepaalde maatschappij regelen?

Groetjes,
Debby

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-3-2008 12:20:21

Wij hebben een feestzaal met hotel aan(Domein Martinus)dat is in zoersel en iedereen is van Deurne,dus de mensen die niet naar huis willen of kunnen,blijven slapen en de mensen die wel naar huis willen die zijn met hun wagen gekomen naar de feestzaal(behalve entourage,die rijden met ons mee maar mogen op onze kosten blijven slapen)of mensen die te veel op hebben nemen gewoon een taxi!
Mss kan je dat op voorhand met een bepaalde maatschappij regelen?

Groetjes,
Debby

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik3-3-2008 13:51:38

reserveer gewoon een paar taxi's. die rijden zo ver als jullie willen, zolang er maar voor betaald wordt natuurlijk!!

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik3-3-2008 18:15:48

wij gaan ook taxi's inschakelen, maar ik ga het taxibedrijf op voorhand eens bellen en laten weten dat we die bepaalde dag waarschijnlijk tussen x uur en y uur zoveel taxi's gaan nodig hebben. Als zij dat echt niet zien zitten, kunnen ze het dan laten weten en staan wij de dag zelf niet zonder taxi aan de feestzaal

cien
9-5-2009
 Meld misbruik3-3-2008 18:28:24

ken je het concept nonkel bob?
ze komen met een klein autotje met 2 chauffeurs tot waar je auto staat en 1chauffeur rijd met jouw wagen weer naar huis...zo kan je met je eigen wagen heen rijden en toch ook teruggaan..hun startprijs is 30euro en daarin zit 12km inbegrepen. dus veel scheelt het niet van een gewone taxi maar zo moet je wel geen heenrit betalen per taxi.
best wel op voorhand reserveren dan;)

Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik3-3-2008 21:17:06

is dat niet de responsible young drivers?
nonkel bob lijkt me gewoon bob, en is gewoon iemand van de familie of zo die niet drinkt en de andere mensen die in zijn auto zaten nuchter naar huis brengt.
of ben ik helemaal mis? en zitten de vlinders uit m'n buik nu ook al in m'n hoofd rond te fladderen?? :-)

lies
5-7-2008
 Meld misbruik3-3-2008 21:55:45

@veronique
http://www.nonkelbob.be/

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 9:55:36

taxi's rijden zo ver als je ze nodig hebt, maar voor langere ritten, reserveer je ze best op voorhand.
het enige waaraan het zal schelen is de prijs!
Bij ons zetten familieleden die niet drinken, hun auto 's morgens aan de feestzaal, waardoor ze gewoon met de suite kunnen meerijden en toch hun auto klaar staan hebben aan de zaal.
De andere nemen een taxi.

Groetjes
Liesbeth
17 mei 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...