Terug naar overzicht
Ik weet niet hoe oud jullie zoontjes zijn en of ze ermee wegkunnen maar... auto op afstandsbediening?groetjesHilde
hoi! ik ben ook nog op zoek naar ideeën hiervoor... Onze 2 bruidsjongetjes zijn 5 jaar. Die auto op afstandsbediening heb ik ook al overwogen maar dat leek me toch niet echt geschikt voor in een kerk. (Kzou niet willen dat de pastoor het aan z'n hart krijgt als die mannekes heel de kerk beginnen rond te sjeezen met dat ding). Zo van die mini-wandelstokjes zijn wel schattig maar ik vind dat een beetje ouderwets (onze ouders hadden dat ook al bij hun huwelijk). Ik wil hen niet opzadelen met een beer die ze niet echt leuk vinden en spiderman bv vind ik dan zelf weer een iets te flashy gezicht op de foto's... Iemand nog ideeën? Heb ook al aan een bedrukte grote lolly gedacht ofzo maar weet niet waar ik dat moet gaan zoeken en het overtuigt me ook niet echt...Help!
Ik heb 2 kindjes mijn dochtertje zal ook een boeketje dragen en haar grote broer draagt een spelden kroonkussen dat we in het klein gaven als hij geboren was.Vind het heel moeilijk om iets orgineel te vinden maar nu dragen ze toch alle 2 iets. Groetjes Ann (31/05/2008)
Hallo,Een ringroos is ook nog origineel vind ik.Dat kun je vinden op www.camionet.nl Groetjes 01/08/08
hey,ik denk dat ik onze jongens van 3 en 5 jaar, een houten duwautootje aan een stokje ga geven, da oogt mooi en is nog leuk om mee te spelen en je kan er de ringen goed aan bevestigen.
Hallo,kijk eens op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Onder "trouwaccessoires - ringhouders (pluche)" vind je misschien wel iets dat je leuk vindt! Uiteraard heb je in de winkel nog meer keuze.Marita
Hoi,onze oudste bruidskindjes zullen samen met hun mama iets knutselen om de ringen te dragen. Zo is het voor ons een verassing en origineler dan beertjes. Bovendien worden ze ze ook betrokken bij het huwelijk en de voorbereidingen. GroetjesIlka