Terug naar overzicht
Dag Kimberly,Waarom zet je niet elke ouder bij hun eigen familie? Dus je vader bij zijn broers of zussen en zijn ouders; je moeder bij haar familie en de ouders van je echtgenoot ook bij familie? De traditionele eretafel hoeft toch helemaal niet? GroetjesKim
Hallo kimberly, wij trouwen op net dezelfde dag als jij. Mijn ouders zijn ook gescheiden maar gaan het denk ik ook doen gelijk ze hieronder zeggen. Gewoon familie bij familie. Ze zoeken elkaar toch gewoon op hoor. Hoe zit het met jou voorbereidingen???Groetjes www.eva-en-kristof.bruiloftsite.nl
Misboekje is juist af!!! Eindelijk!Menu's moeten nog samen gesteld worden, trouwringen enzo. De Belangrijkste dingen zijn gebeurd!en jullie?groetjes
Hey,Mijn ouders zijn ook gescheiden!Ik had ook gedacht om het het zo te doen maar waar zit je dan zelf? Moet je dan bij 1 familietafel gaan bijzitten? De tafel waar de trouwers zitten is toch sowieso de eretafel! Iedereen kijkt daarnaar en er wordt genoeg spraak rond gemaakt! Als alle ouders een deel betalen, denk ik dat ze natuurlijk ook graag aan de eretafel gaan zitten!Toch een dillema vind ik
Wij hebben hetzelfde probleem en dachten ook van familie bij familie te zetten.En dan eventueel alleen de getuigen bij ons aan tafel. Dan zitten we wel maar met een kleine tafel als "eretafel" (max 6 personen, waarschijnlijk minder).Anders zie ik ook geen oplossing.Vervelend hé.Patricia01/08/2008