Terug naar overzicht
Hey Katleen,Wij gaan ook deze week naar hem om de kontrakten te tekenen.Wij leerden hem kennen langs een personeelfeest van mijn aanstaande.Daar een babbeltje gedaan met hem en we waren direct verkocht.Ik kijk al uit naar ons huwelijk.Wanneer huwen jullie?Wij op 14mei in Kortrijk.En jij?
Hebben ook reeds contract getekent bij DJ PArtysound in Wetteren.Zijn hem tegengekomen op rouwbeurs in EXPO Gent. Heeft iemand hem ook al effectief horen een feest draaien??groeten,Katrien
Hoi,Katrien,Wij hoorden hem al 3 keer op verschillende feesten.De eerste maal was huwelijk van een vriendin,daarna op een gala-avond in Oostende en tenslotte eens op een verjaardagsparty.Wij waren toch tevreden dat ik nog bij hem terecht kon.Onze avond kan niet meer stuk.Wij huwen in Aalter,en jij?
Wij hadden vorig jaar een verjaardagsfeest in aalst met hem en het was toch een leuke fuif.ik ben al ongeduldeg naar onze party.
Wij zagen hem ook al aan het werk op jubileumfeest van mijn oom.Ook al is onze familie geen dansend publiek,toch waren we best tevreden met de muziekale omlijsting van het feest.Wij nemen hem alvast op ons huwelijk in 2006.
Wij gingen onlangs naar een gala.Daar was reuze-ambiance.Toen we nadien aan vrienden vroegen welke dj het was,want we wilden meer info voor ons huwelijk;bleek het Partysound te zijn.Op de huwelijksbeurs in Gent stond hij ook.Daar spraken we hem eens aan en we gaan er donderdag heen.Groetjes
Wij gaan vrijdag bij rent-a-priest en daarna nog de uitnodigingen maken.We worden zenuwachtig en 't is nog 5 maanden.Dat beloofd dus.