Terug naar overzicht
wij hebben thuis enkele kostuums op een paspop hangen dus als je er de plaats voor hebt zeker doen,zonda van je kleed gewoon in de kast te laten hangen.af en toe afstoffen en misschien jaarlijks naar de droogkuis brengen...wij hebben nog een mooie paspop staan waar we niets mee doen, zwart zonder hoofd of armen en verstelbaar...tis wel een modellenmaatje ma moest je intresse hebben laat maar weten;)
Hallo,ik heb mijn kleed ook op een paspop staan in onze woonkamer. Het staat nu toch al een 5 maand uit denk ik. Van het stof heeft het niet echt last. Ik heb gevraagd aan de droogkuis om het te behandelen tegen stof. Dit doen ze steeds bij trouwkleedjes vertelden ze me. Dat was bij AVAC in Ronse. Ik heb er wel voor gezorgd dat het niet in direct zonlicht staat. Dit hebben ze me aangeraden in de winkel waar ik het kocht. Modeshow in Geraardsbergen. Dus ik kan alleen maar zeggen: DOEN!. Het is echt heel mooi. Ik krijg er steeds leuke reacties op. De mensen die langskomen vinden het een leuk idee en zeggen dat we er nu toch nog plezier aan hebben na die grote dag.GroetjesSarah07-07-07www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl