TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
4-3-2008 9:17:22
Hey, Wij nemen Conquest of Paradise, van Vangelis. Prachtig gewoon, en lekker lang genoeg voor een spetterende entree. succes www.thierry-amber.bruiloftsite.nl xxx
|
|
christel
12-7-2008
|
4-3-2008 9:55:21
hallo wij nemen i will be your bride van de kelly familie heel mooi ook is she van elvis costello
|
|
SOFIE
7-6-2008
|
4-3-2008 11:24:33
hey krystle,
Wij nemen hiervoor butterfly kisses van bob carlisle (kan je beluisteren op u tube). Is een liedje dat wel lang duurt. Eerst gaat bij ons ook de suite, en dan ik met mijn papa, en in dat liedje komt ook dat de vader zijn dochter weggeeft en op dat moment ga ik met hem naar binnen! Toepasselijker kan het toch niet zijn??
Veel succes, groetjes, sofie
|
|
Laura
11-7-2009
|
4-3-2008 13:28:15
Ooh Conquest of Paradise is kei mooi om binnen te komen. Er is 2 keer zo een hoogtepunt, die kan je gebruiken voor zelf binnen te komen. Ik krijg nu al traantjes als ik dit hoor. Ik heb hier wel een goed ideetje aan overgehouden :) Mijn ouders zijn trouwens fan van Vangelis dus dat komt mooi uit. Die butterfly kisses vind ik idd ook wel mooi! Perfect Day van Scala ken ik eigenlijk niet, vind het ook niet op you tube.
Nog veel succes met de zoektocht!!
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
Gitte
16-8-2008
|
5-3-2008 20:55:43
When you love someone van Bryan Adams.
Groetjes, Gitte
|
|
hilde
|
31-3-2008 19:50:46
Josh Groban met "You raise me up" heeft alvast enkele kippenvelmomenten. Heerlijke climaxen. succes!
groetjes
hilde
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|