TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marlies
6-6-2009
|
4-3-2008 13:55:05
Hallo Sophie, wij zijn ook langs geweest bij Gravenhof, heel goeie ontvangst gehad, mijn ouders hebben er al verschillende feesten gedaan en telkens was het tot in de puntjes verzorgd... het enige waar wij ook een beetje bezorgd om waren was dat als je met niet genoeg mensen bent ze ook nog een kleinere zaal hebben en er dan nog een ander feest in de grote zaal is en je dus zelf niet kan gebruik maken van de tuin... Daarom hebben wij uiteindelijk niet voor het Gravenhof gekozen, vond de grote zaal ook beetje donker... Veel succes nog met jullie keuze voor zaal, Marlies (wij trouwen 6/6/2009) :-)
|
|
Evi
30-5-2009
|
4-3-2008 14:00:07
Ik moet Marlies beetje tegenspreken. Wij trouwen ook in 't Gravenhof en dat was één van onze vereisten voor de keuze van de zaal, nl. dat er zeker geen tweede feest zou doorgaan diezelfde avond. Wij zijn dan wel met een grote bende en hebben de grote zaal, maar ze hebben ons op het hart gedrukt dat er nooit een tweede feest doorgaat dezelfde avond. Als je beetje inzit met het aantal gasten en grote van de zaal moet je mss nog es bellen naar 't Gravenhof en vragen hoe zij dit zien. grtjs
|
|
Vi
7-6-2008
|
5-3-2008 9:00:33
Beste Evi, Ik hoop het voor jou van ganser harte. Dit was bij een vriendin wel degelijk het geval! 2 feesten op 1 dag, zelfs nadat ze het uitdrukkelijk hadden gevraagd. En vrijwel op de laatste moment moest ze zelfs van zaal veranderen omdat "het andere feest" met een grotere groep kwamen. Ikzelf vond het ook een prachtige locatie. Echter de kennismaking was minder. Vrijwell alles wat ik vroeg, was EXTRA. Gelukkig heb ik nu een prachtige feestzaal gevonden met een feestaannemer die soepel is in alles wat je vraagt. En dat jouw wensen voor deze belangrijke dag zeker niet worden genegeerd. Het is belangrijk dat je een goed gevoel/klik krijgt bij je feestaannemer. Sophie, veel succes ! x Vi 07/06/08
|
|
eline
5-9-2008
|
5-3-2008 10:58:16
Hey,
Wij zijn in de zomer van 2007 naar 't Gravenhof gaan kijken, wij hebben daar reeds trouws meegemaakt van nichten die trouwden en zo, alles tip top in orde. Wij hebben de grote zaal gezien maar ook de kleine want wij waren toen met een 90 man, het zou normaal gezien de kleine zaal worden, en twee feesten zijn dacht ik wel mogelijk als beide groepen niet te groot zijn.
Wij hebben geopteerd voor iets nieuws een zaal die niet gekend is in de familie, want dat was ook het nadeel op vorige trouws was er dit en dat gegeven en de familie heeft dus minimum verwachtingen, hierdoor zaten wij ver boven budget dus iets totaal nieuws was de oplossing
Ik moet ook toegeven dat bij de laatste trouw die wij er meemaakten de zaal groot overkwam omdat er ook niet zoveel volk was, misschien 120 man net teveel voor de kleine zaal
Hopelijk heb je hier iets aan
Groetjes Eline & Stijn 05/09/2008
|
|
Evi
30-5-2009
|
5-3-2008 12:13:30
Heb dus voor de zekerheid nog eens gebeld naar het gravenhof om te vragen of er een mogelijkheid bestaat dat er dezelfde avond een 2de feest doorgaat. 't Is dus zo dat er kans bestaat dat er 2de feest doorgaat in kleine zaal, maar nooit een 2de huwelijksfeest. Er kan nog een feestje doorgaan in de kleine zaal, maar die heeft aparte ingang. Echter vermits wij zowel voor avondfeest als receptie met grote bende zijn, is de kans klein bij ons dat er zelfde dag een 2de feest zal zijn, vandaar dat ze het bij vastlegging ervan ook gezegd hebben aan ons dat er geen tweede feest zal zijn. Maar voor diegene die nog nadenken over 't gravenhof, kun je daar nu rekening mee houden.
grtjs
|
|
sophie
20-6-2009
|
5-3-2008 13:45:10
Hallo Evi, Heel erg bedankt voor je informatie!! Ik ben toch geruster dat er geen tweede huwelijksfeest kan doorgaan. Toen wij vorige week het gravenhof gingen bezoeken was er de avond ervoor ook een trouwfeest. In de kleine zaal was daar inderdaad een verjaardagsfeest. Ik was bang dat ze een tweede trouwfeest gingen organiseren en wij in de kleine zaal gingen moeten. Normaal gezien zou dit niet kunnen aangezien wij graag zouden gebruik maken van de grill... en bij een tweede trouwfeest zou er ook ruzie zijn voor de bruidsuite :) Stel dat er nu een tweede feest doorgaat hoop ik op de professionaliteit van het gravenhof zelf maar daar heb ik wel vertrouwen in. Alleszins heel erg bedankt!! Groeten Sophie
|
|
sophie
20-6-2009
|
5-3-2008 13:45:25
Hallo Evi, Heel erg bedankt voor je informatie!! Ik ben toch geruster dat er geen tweede huwelijksfeest kan doorgaan. Toen wij vorige week het gravenhof gingen bezoeken was er de avond ervoor ook een trouwfeest. In de kleine zaal was daar inderdaad een verjaardagsfeest. Ik was bang dat ze een tweede trouwfeest gingen organiseren en wij in de kleine zaal gingen moeten. Normaal gezien zou dit niet kunnen aangezien wij graag zouden gebruik maken van de grill... en bij een tweede trouwfeest zou er ook ruzie zijn voor de bruidsuite :) Stel dat er nu een tweede feest doorgaat hoop ik op de professionaliteit van het gravenhof zelf maar daar heb ik wel vertrouwen in. Alleszins heel erg bedankt!! Groeten Sophie
|
|
Evi
30-5-2009
|
5-3-2008 14:21:37
Hey Sophie, Wij gaan eind deze maand met onze ouders eens gaan eten in 't Gravenhof. Zal eens laten weten hoe lekker (hopelijk) het was! ;-) Intussen zien gaan ons ouders ook nog es naar de zaal kijken. Dan heb ik het zelf ook nog weer es gezien, want moeten pas terug contact opnemen volgend jaar januari, das nog zolang é en een mens begint dan al eens te twijfelen aan zijn keuzes. grtjs
|
|
Evi
30-5-2009
|
31-3-2008 10:40:09
Weet niet of je dan toch nog voor 't Gravenhof gekozen hebt of niet, maar gisteren zijn wij daar dan gaan eten en 'k moet zeggen 't Was SUPER lekker. Zowel wij als onze ouders houden wel van een culinair hoogstandje en zijn allemaal rasechte bourgondiërs. Wij konden het menu ten zeerst appreciëren, héél fijn! 't Was voor ons dan ook de ultieme bevestiging dat we voor onze feestzaal alvast de juiste keuze hebben gemaakt. grtjs Evi
|
|
sophie
20-6-2009
|
31-3-2008 12:51:31
hallo evi,
bedankt voor je bericht. Wij hebben gekozen voor het gravenhof. We hadden dan toch zeer positieve reacties gehoord en hebben dan beslist om het feest daar te houden. We trouwen 20 juni 2009. Bedankt om mij op de hoogte te houden. Groetjes, Sophie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|