Terug naar overzicht
Hey Lily, Je hebt gelijk, maar ze is zeker niet alleen. Ik moet haar wel gelijk geven dat ze gereageerd heeft op de negatieve kritiek op haar winkel, dat ging echt specifiek over haar, he. Ik zou dan ook reageren ...Ik vind wel dat dit topic er een beetje over is, er is al geklaagd (in het algemeen) over de irritante reclame die hier gemaakt wordt; maar iemand persoonlijk aanvallen in titel en topic vind ik er over. Je hebt gelijk, het is irritant, maar ze heeft het recht om haar winkel aan te prijzen en om zich te verdedigen; net zoals wij het recht hebben om de reclame te negeren ...Groetjes, Karen13/9/2008
Ik vind het ook jammer dat dit zo aangeklaagd wordt, maar erger me ook wel aan iedere reclamepoging van bepaalde mensen.Ok dat er op de site reclame van iemand te vinden is, die je zelf kan opzoeken. Maar te pas en te onpas jezelf gaan voorstellen vind ik niet kunnen.Enkel als er specifiek om informatie rond zo een zaak gevraagd wordt, vind ik het wel kunnen, in geval aan de voorwaarden van dit forum werd voldaan.Aan de andere kant, als het mensen irriteert, zal die persoon meer slechte reclame voor zichzelf maken, dan goede.Probeer je er dus zo min mogelijk aan te ergeren, wij zullen er zelf toch weinig kunnen aan doen. Je kan enkel zeggen, daar ga ik niet.
Aan alle bruiden die informatie zoeken via dit forum of via andere media,is het niet zo dat in dit forum door toekomstige bruiden gezocht wordt naar bepaalde zaken ... bepaalde vragen gesteld worden ... Indien ik daar een gepast antwoord op kan geven of een winkel kan voor voorstellen, is dat dan niet de bedoeling van zo'n forum? Of is het werkelijk enkel maar om bepaalde mensen/winkels zodanig in een negatief daglicht te stellen, zonder dat zij zich hiervoor kunnen/mogen verdedigen? Misschien dat iedereen best zelf eens een kijkje komt nemen en met eigen ogen ziet of ervaart hoe de service bij Het Bruidsparadijs écht is? Marita