Terug naar overzicht
Hoi VeroniqueDe zaal doet idd hard denken aan die scene uit Belle en het Beest. Wij zijn zelf ook gaan kijken en was ook onder de indruk. Jammer genoeg ben ik er nog nooit naar een feest geweest dus over de dj of over het eten kan ik niets zeggen. Misschien moet je eens een afspraak maken met de dj en eens kijken of het klikt. Vertel hem wat je wel en niet wenst qua muziek en kijk eens hoe hij reageert. Voor een beoordeling van het eten kan je er misschien eens gaan eten in het weekend.groetjesKarolien
Hallo Veronique,Mijn vriendin en ik waren onlangs aanwezig in Schuttersveste op een soireé d'ambiance,een dansfeest te vergelijken met een huwelijksfeest, het eten was overheerlijk, de muziek dik in orde en de bediening was uitstekend, heb ook trouw plannen en heb direkt geboekt voor volgend jaar..
Hoi Veronique,Ik ga volgend jaar ook trouwen en wij hebben Schuttersveste ook vastgelegd. Ben al naar een aantal feesten daar geweest en alles was altijd dik in orde. De zaal is inderdaad adembenemend, echt sprookjesachtig.Wat mij betreft is het een aanrader...Veel succes