Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen op dag van zoon zen communie

4-3-2008 13:29:28
wij hebben eergisteren beslist om te trouwen en dat al zes weken later,zijn volop bezig met planning maar heb mss wel wat raad nodig. ik trouw op de plechtige communie van men zoon en vraag me af hoe je zoiets samen op een uitnodiging kan verwerken

ann christine
12-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 735

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 20:12:59

vind je zoon dat eigenlijk leuk? mijn nichtje doet ook haar communie en is net blij dat het 'haar' dag is..

misschien zijn jongens wel anders?

ann christine
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 21:09:13

hij vind het heel leuk,het is en blijft wel zijn dag,de trouw is maar bijzaak inverband met het feest,we huwen om 14U en communie is om 18U dus zondag alleen zijn feest van communie

ann christine
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 21:09:34

hij vind het heel leuk,het is en blijft wel zijn dag,de trouw is maar bijzaak inverband met het feest,we huwen om 14U en communie is om 18U dus zondag alleen zijn feest van communie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 6:29:01

als hij het leuk vind is het idd wel oke..

2 vliegen in 1 klap

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik5-3-2008 13:32:45

Hey,
Persoonlijk zou ik dat nu niet echt doen, maar ja, als dat voor jullie goed is en uw zoon, dan is dat OK uiteraard :-)
Waar ik wel aan denk: wil dat dan zeggen dat uw genodigden 2 misvieringen moeten volgen?? Of is jullie huwelijk enkel voor de wet? Want eerlijk gezegd, als ik als genodigde op een mooie dag 2 keer naar de mis zou moeten :-(

Ben je eigenlijk wel zeker dat dat is wat je wilt? Aanvankelijk zei ik ook dat ik enkel voor de wet wou trouwen, suitekledij ging aandoen, slechts walking dinner, enzovoort... maar naarmate de tijd vorderde is er van het oorspronkelijke plan geen sprake meer. Je trouwt slechts 1 keer, en je plechtige communie is ook slechts 1 keer...
Ik ken u natuurlijk niet, maar ik voel zo een beetje een impulsieve beslissing in uw mail... Heb een beetje het gevoel van: eindelijk, we gaan trouwen... liefst zo snel mogelijk... weet je wat? We doen alles samen, minder kosten, 1 feest op een jaar...

Ik heb zelf 2 kinderen, en hoe graag we onze deugenieten ook zien, 14 augustus is voor 1 keer in 8 jaar tijd ONZE dag.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

ann christine
12-4-2008
 Meld misbruik5-3-2008 17:26:28

ik denk niet dat het een impulsieve beslissing is,praten al vijf jaar om te trouwen en nu om een aantal redenen zetten we die stap mss voor sommigen spijtig genoeg op maiko zen communie. er is maar 1 plechtigheid in de kerk,wij huwen alleen voor de wet dus das ook geen probleem,ik ben al een gehuwd,daarom dat het bij mij ni met te veel tralalala moet,ik zie mijn ventje heel graag me of zonder groot feest

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...