Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Wij trouwen op 02 juli en mijn misboekje is zo goed als klaar, enkel nog uittypen en in lay-out zetten. Groetjes,Ann
hay,wij trouwen op 21.05.05 en ook mijn misboekje staat min of meer op punt..(hou er rekening mee dat je er langer zal mee bezig zijn dan verwacht) (allé dat was toch zo in mijn geval !)Gr. K.
hier vind je heel veel voorbeelden van een misboekje, http://www.adagioceremonie.be/AdagioHuwelijksvieringen.... je klikt op downloaden misboekje.Ik heb ze allemaal gelezen en de tekst die ik mooi vond heb ik gekopieerd en zo is mijn misboekje ontstaan. Ik heb er ongeveer 2 weken aan gewerkt.Groetjes
Dag Sophie,Wij trouwen over 4 maanden ongeveer ( 2 juli 2005) en ik ben nu bezig aan het boekje. Ik heb vooral veel info gevonden in andere boekjes van vrienden en familie die reeds getrouwd zijn en ook op de site van adagio (www.adagioceremonie.be ) Zeker de moeite!Veel plezier nog!
www.renaat.be is ook de moeite
Wij trouwen op 24 september 2005 en het boekje is klaar. Alleen definitieve layout moet nog een beetje aangepast worden.