TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
4-3-2008 14:42:57
Ik ben zondag gestart. 'k Zou graag 10 kilo kwijt zijn tegen mijn trouwdag, maar ik vrees dat ik dit niet ga halen :-) Met 5 zou ik ook al heel content zijn. Ik ben nu calorieën aan het tellen, en momenteel valt het nog heel goed mee.
Veel succes! Evy 01-08-2008
|
|
Cathy
24-5-2008
|
4-3-2008 14:48:59
Hey!
Veel succes. Ik ben in oktober op dieet gegaan: calorien geteld & 3 keer per week gaan fitnessen en was tegen januari 10 kilo kwijt. Het viel echt wel goed mee hoor, gewoon veel tomaten en andere dingen eten die je wel een vol gevoel geven maar bijna geen calorien bevatten. En dan letten op de vetten, ik eet geen chips meer en alleen maar ovenfrietjes!
Veel succes ermee alleszins!
Cathy 24/05/2008
|
|
vanessa
20-6-2008
|
4-3-2008 14:56:52
ik ben ook gestart, zou er graag 4 kwijt zijn tegen 20/06, maar het lukt niet zo goed, hopelijk verlies ik er nog enkele met de stress.ik tel de punten van weight watchers
groetjes
|
|
sabine
19-7-2008
|
4-3-2008 15:05:01
dag dames,
ik begin morgen opnieuw met proteïnendieet. heb het nog al gedaan was toen bijna 10 kilo in een maand kwijt als je het strikt volgt.
|
|
sabine
19-7-2008
|
4-3-2008 15:05:18
dag dames,
ik begin morgen opnieuw met proteïnendieet. heb het nog al gedaan was toen bijna 10 kilo in een maand kwijt als je het strikt volgt.
|
|
J
19-4-2008
|
4-3-2008 16:12:23
hey,
ik denk dat er veel dames zijn die wat willen verliezen, hoor, je zal zeker niet de enige zijn! Ik doe niet aan strenge (of zelfs ongezonde) diëten, ik eet gewoon meer fruit en groente, minder brood of pasta ofzo en veeeeel water drinken. Gecombineerd met wat mer sport, doet dat wonderen. Ben al zo'n vijf kilo kwijt op anderhalve maand (okee, dat is geen crash dieet, maar indien mogelijk wil ik de kilo's er graag af houden). Veel succes allemaal!
|
|
Sylvia
16-8-2008
|
4-3-2008 16:16:18
Beste bruidjes, jullie zijn goed bezig hoor, ik ben veranderd van levensstijl, dus veel groenten en fruit eten, veel water en volkoren producten gecombineerd met weinig snoepen en veel sporten doet wonderen, ben al 25.5 kilo afgevallen, ben al wel even bezig hoor en zoek er nog 15 af te vallen, heb nog tijd tot 16/08/2008
succes iedereen
|
|
Britt
9-8-2008
|
4-3-2008 17:40:13
Dag Amber!
Ik trouw ook op 09/08/08. Leuk om zo nog eens iemand tegen te komen, want ik lees bijna altijd 08/08/08. Ik ben niet echt van plan om af te vallen, maar ik hoop tegen dan wel wat strakker in mijn vel te zitten. Ik ben het sporten en gezonder eten nog steeds aan het uitstellen geweest, maar ik zal er maar eens werk van gaan maken als ik resultaat wil zien...
Iedereen is hier in elk geval al goed bezig als ik dat zo hoor! Succes allemaal!
|
|
Conny
12-7-2008
|
4-3-2008 17:42:56
Hallo,
Ik ben ook door gezonder te eten, meer fruit en groenten en volkoren producten 16 kilo afgevallen weliswaar in een jaar tijd maar het voordeel is ik blijf ze kwijt . Vergeet niet als je 10 kilo kwijt bent dat het bijna 2 maten scheelt in kleren . Dus als je al je kleedje gepast heb wees voorzichtig . Maar in ieder geval succes aan iedereen die wat wil afvallen .
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
4-3-2008 18:28:44
Ook ik wil tegen 19/9 een paar kilo'tjes lichter zijn. Ben daarom sinds de start van het nieuwe jaar een fitness abonnement gaan kopen en ga nu 2x per week mezelf afbeulen. Het kost me echt veel moeite om mezelf altijd op te peppen om te gaan mr tot nu toe lukt het aardig. Helaas ben ik wel nog niets afgevallen. Mr we blijven er voor gaan!!! Haha...
|
|
Patricia
|
5-3-2008 10:11:01
Een tip voor mensen die graag wat strakker in het vel willen zitten en wat centimeters willen verliezen: Hypoxi.
Tis is een nieuwe methode om centimeters te verliezen en schijnt beter te zijn dan bodystyling.
Ikzelf heb bvb twee maten verschil vanboven met vanonder (brede heupen en dikke bovenbenen). Ik zou zelf dus wat centimeters op mn bovenbenen willen kwijt zijn en minder cellulitus hebben daar. Ik ga mij nog eens beter informeren, maar zou dat toch sterk overwegen.
In Gent bvb bij Body Basics. Via google kun je meer info vinden.
|
|
veronique
13-9-2008
|
5-3-2008 12:23:00
Hey! Even een opmerkingetje: let op met veel groenten en vooral fruit: blijkt dat mensen die dit veel eten meer maag- en darmklachten hebben :( ... plus, enkele jaren geleden was ik zo'n beetje verslaafd aan fruit, ik at met gemak vier, vijf, zes stuks per dag en ik kwam flink wat bij! (ik was niet op dieet, en ik zat hele dagen achter m'n bureau) Als je al die goeie 'fruitsuiker' niet gebruikt, sla je die ook gewoon op (dus bewegen!). Veel succes allemaal! Véro
|
|
Stephanie
17-5-2008
|
5-3-2008 15:46:07
Ik kan dat verhaal van Veronique beamen. In een examenperiode had ik voor de verandering geen zin in chips en chocolade maar in fruit. En ik was potverdorie verdikt, nu wel geen 10 kilo maar toch genoeg. Ik heb in de week totaaaaaal geen tijd om te gaan sporten, ik ben veel te laat thuis. Ik denk dat ik er mij zal moeten bij neerleggen want er gaat geen gram af. Het helpt natuurlijk niet dat ik 's avonds pas warm kan eten. Vaak is dit ook rond 20h.
Maar jullie zijn precies allemaal flink bezig! Dus hou de moed erin en verbranden die calorieën!
|
|
Liesbeth
|
5-3-2008 20:52:18
Hallo Amber,
Wij trouwen op 16/08/08. Ben ook bezig met diëten, ook met de hulp van Weight Watchers. Ben in de tweede week van januari begonnen en ben inmiddels 7,6 kg kwijt op 8 weken. Voordeel is dat ik af en toe nog wat lekkers kan permitteren en dat het op die manier gemakkelijker uit te houden is. Ik ben (nog) niet aan het bewegen geslagen, dat hou ik achter de hand als de kilo's er moeilijker af beginnen te gaan. Groetjes,
Liesbeth
|
|
Nancy
10-5-2008
|
6-3-2008 4:56:50
Hallo Amber,
Bij mij lukt het ook niet zo goed tot nu toe. Ik wil nog 6 a 7 kg afvallen tot 10 mei, dat zijn maar twee maandjes meer! Ik ben vorig jaar ongeveer 6 kg afgevallen vooral door veel sport te doen (min 2 keer per week) en minder koolhydraten te eten. Ik heb daar toen wel 4 maand over gedaan. Dus nu 6 kg in 2 maand, daar lijkt me een wondermiddel voor nodig :-( Vooral om dat ook de laatste kilootjes het zwaarst wegen ;-)
Aan Sabine Welke versie van het proteine dieet volg je en hoe strikt volg je die? 10 kg in een maand lijkt we wel heel veel! moest ik er 5 kunnen afvallen op een maand, dat zou perfect zijn, dan heb ik een goed figuur voor mijn eerste pasbeurt einde maart! Kan je me zeggen waar ik meer info vind en wat jij juist hebt gedaan? dank je!
Aan Liesbeth bijna een kg per week met Weight watchers, dat is ook een groot succes! Ik heb dat ook al es geprobeerd, de eerste paar weken waren ok, maar dan ben ik blijven steken - ik vond die bijeenkomsten ook saai en ben er op den duur niet meer heengegaan, ik dacht dat ik het op mijn eentje kon, maar ja, de discipline was toen ook snel weg. Ik vond wel dat ik zonder sport geen echt goede resultaten boekte. Hou jij je strict aan de regels van Weight watchers? heb je nog bijkomende tips gevolgd?
In elk geval ben ik nu toch al wat meer gemotiveerd om nog meer op mijn eten te letten en wat meer sport te doen.
Veel success allemaal! Nancy
|
|
sabine
19-7-2008
|
8-3-2008 20:36:33
Hoi nancy
ik heb toen de methode protifit gedaan van hypocalpharma. kun je gewoon intikken bij google. je krijgt 4 zakjes met proteïnen als maaltijd per dag er is heel veel keuze in smaken (maar ik raad je enkel de warme dranken en soepen aan). daarnaast mag je zoveel groenten eten als je wil behalve enkele beperkt. eerste dag heb je honger maar daarna is het hongergevoel compleet verdwenen.je neemt wel een voedingssuplement voor calcium en vitamines. Ik ben toen bij mijn huisarts hiervoor gegaan. het gaat echt enorm snel en dat motiveert wel enorm. ik was het na 3 weken wel kotsbeu want uiteindelijk heb je niet het idee dat je eet. maar het blijft er wel af. Ik ben nu begonnen met een goedkopere versie van bij apotheek ben eens benieuwd zou ook nog graag 5 kilo afvallen. groetjes
|
|
Sabine
5-4-2008
|
13-3-2008 20:37:46
Hou er rekening mee dat je je gewicht op peil moet houden tot aan je trouwdag!!
Ik moest maar 3 a 4 kg kwijtraken. In oktober begon ik met opletten, niet dieten (dat woord alleen al geeft me honger). 't ging vrij goed, was 3 kg kwijt in januari, had nu maatje 36 en voelde me goed in mijn vel.
Maar dan begon ik terug te snoepen. Ben een ongelooflijke snoepkous, kan zeer veel eten (heb gelukkig een actieve job).
Intussen mag ik terug op streng dieet om over 3 weken terug in mijn kleedje te kunnen... 't Is gelukkig maar 1,5kg terug bij, maar toch :-(
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|