Terug naar overzicht
hoi,wij trouwen ook in het godshuis. Wij gaan boompjes en bloemen huren bij een bloemist in sint-laureins Van Gucht. www.bloemenvangucht.be we gaan dus de kandelaars op de tafels hebben, en we hebben een orchidee in een vaas om aan elk raam te zetten ( we hebben de zaal ambrosia ) en we gaan dus boompjes aan de ingang van de crypte zetten om ons gasten duidelijk te maken waar het is.We hebben dan ook bij de dj verlichting gehuurd om de muur een speciaal effect te geven.Voor de rest zorgt het godshuis voor n klein bloempje op de tafels van de receptie.en dat is het dan eigelijk waarvoor we gezorgd hebben, en ik ben er vrij zeker van dat het mooi zal zijn. Het godshuis heeft zoiezo al een speciale uitstraling dat het toch niet teveel nodig heeft van decoratie.als je nog vraagjes hebt, dan laat je je e-mail maar achter.groetjes,Stephanie
Wij hebben ook zaal Ambrosia in combinatie met de crypte! Zijn de kandelaars en orchideeen inbegrepen in de prijs? Wat me het meeste 'zorgen' maakt is de crypte: wij zouden een dansfeest willen geven, maar er moet toch nog genoeg plek zijn om te zitten. En ze hadden ons gezegd dat er een loungehoek voorzien was, maar nu weet ik niet of die mee in de prijs voorzien is... En wat is er in de verlichting voorzien (toen wij er waren stonden er bv lampen in de vorm van een bloempot...heel loungy!)? Allemaal niet bij stilgestaan op die moment...patriciavercruyssen@hotmail.com
ik mail je vanavond eensgroetjes,Stephanie
nog rap n vraagje, uw dansfeest dat is dan toch in de zaal ambrosia? en uw receptie in crypte of net omgekeerd?
wij trouwen ook in het Godshuis.De kandelaars zitten in de prijs, voor de rest zijn er geen bloemen alleen iets kleins op de receptietafels.De verlichte bloempotten kunnen gebruikt worden om de drank in koel te houden
Dag Patricia,Wij trouwen ook in het Godshuis en geven ons dansfeest eveneens in de Crypte.Wij willen graag ook een lounge-hoek voorzien... Wij hebben dit ook al doorgegeven maar het is voorlopig nog onduidelijk wat zij wel / niet kunnen voorzien. Wij zijn op 22 februari naar de dinner & dance geweest en toen stonden er in de crypte salonzeteltjes wat ik ook heel leuk vond. Ondertussen heb ik al gemaild naar het Godshuis met de vraag wat zij wel / niet kunnen voorzien maar nog steeds geen antwoord...Groetjes en succesNathalie (nathaliedechilly@pandora.be)(wat vonden jullie van het feest op 22/02?)
We gaan de receptie en het voorgerecht in de crypte houden, hoofdmaaltijd in Ambrosia, en dan dessertenbuffet en dansfeest weer in de crypte.Ik vond de dinner & dance wel geslaagd, zo heb je op voorhand al een beeld van hoe het kan zijn! Maar ik ben nu wel helemaal overtuigd van het feit dat ik geen 4 gangen aan tafel wil blijven zitten. Ik zou het graag met luchtiger houden en de mensen wat laten rondlopen.