Terug naar overzicht
Hey!Als het echt een heel specifieke stola moet zijn qua kleur en model, vrees ik dat je enkel bij Van Kets zelf terecht kan... Ik heb mijn stola ook in een aparte winkel gekocht en daar hebben ze meestal enkel de klassieke modellen en kleuren! Ik wens je nog veel succes met de voorbereidingen!
Hey!Ben gisteren gaan passen bij E&R en volgens mij heb ik die stola gepast die jij voorhebt... Ik vond m eerlijk gezegd alles behalve gemakkelijk, maar dat is mijn mening, ik ben een iets klassiekere bruid. (bij de 'Van Kets- stijl zal het veel beter passen...)Ik vrees inderdaad dat je m nergens anders zal vinden dan in hun collectie! Heb je eventueel een gewone stola geprobeerd? (ze hebben er gewone, met diamantjes,...)Veel succes ermee!
hey,Ik maak de mijne zelf met wat hulp van mijn moeder of misschien naar een naaister gaan als je zelf niet goed kan naaien en niemand kent.Ik wou ook een stola die ietsje meer is dan het klassieke stukje stof en ook een systeem bedenken om hem te bevestigen zonder en knoop in te hoeven leggengroetjes Eline & Stijn05/09/2008