Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wit kostuum

4-3-2008 16:26:32
Hello,

Wij gaan voor een Cubaans feest, en ik heb onlangs mijn jurk gevonden (vurig rood!)Het zou wel leuk zijn moest mijn vriend in een wit kostuum kunnen trouwen. Dat zou beter passen. Maar we vinden dat blijkbaar niet zo gemakkelijk. Iemand een idee waar we dat kunnen huren (eventueel kopen).

Lena
1-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2357

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik4-3-2008 16:40:46

mag ik vragen waar je jou kleedje hebt ge haald ben ook op zoek na een rood kleedje en dat huren miss bij booyen in genk weet niet van waar je bent maar zou anders eerst even bellen na die zaak xxx wendy

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik4-3-2008 17:02:25

hey,
mijn vriend trouwt ook in wit kostuum deze hebben we gekocht bij pierre-yves in aalst maar heb onlangs ook echt witte kostuums gezien in H&M en WE misschien combineren dan met een leuke opvallende rode das of hemd

Lena
1-12-2007
 Meld misbruik4-3-2008 17:11:23

Wendy,

Ik heb mijn kleedje gezocht bij suitekledij. Ik heb het gekocht bij le Chapeau in Antwerpen, maar dus wel de kleinere winkel waar ze enkel suitekledij hebben (hopland).
Bij Jagré heb ik ook een mooi gepast.
En ook iets prachtig bij Kaat Tilley, maar dat was voor mij iets te duur.

Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

Ik woon tussen Aalst en Brussel, dus Genk is nogal ver voor ons, maar toch bedankt.

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik4-3-2008 17:50:42

hallo,
ik heb op de site van mathyro gezien dat daar enkele witte kostuums opstaan, denk dat je dat wel in la sposa (roeselare)zou kunnen verkrijgen;

mvg

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 20:18:23

zara??

mathyro is echt wel duur en niet mooi afgewerkt. Dat vonden wij toch..

mijn man heeft een kostuum van dolce & gabanna en dat was zelfs goedkoper als mathyro..

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik5-3-2008 11:13:43

Hoi lena!

Gouden tip! Zeker eens bij DOD in brussel gaan kijken! Echt mooie kostums int wit en veel keuze (toen ik maandag ben geweest toch!)
En voor niet veel geld! Zeker zo mooi als die andere (wij zijn net ervor bij pierre yves gaan kijken maar betaalden daar bijna 1700 euro voor kostuum!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info