Terug naar overzicht
mag ik vragen waar je jou kleedje hebt ge haald ben ook op zoek na een rood kleedje en dat huren miss bij booyen in genk weet niet van waar je bent maar zou anders eerst even bellen na die zaak xxx wendy
hey, mijn vriend trouwt ook in wit kostuum deze hebben we gekocht bij pierre-yves in aalst maar heb onlangs ook echt witte kostuums gezien in H&M en WE misschien combineren dan met een leuke opvallende rode das of hemd
Wendy,Ik heb mijn kleedje gezocht bij suitekledij. Ik heb het gekocht bij le Chapeau in Antwerpen, maar dus wel de kleinere winkel waar ze enkel suitekledij hebben (hopland). Bij Jagré heb ik ook een mooi gepast. En ook iets prachtig bij Kaat Tilley, maar dat was voor mij iets te duur.Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.Ik woon tussen Aalst en Brussel, dus Genk is nogal ver voor ons, maar toch bedankt.
hallo,ik heb op de site van mathyro gezien dat daar enkele witte kostuums opstaan, denk dat je dat wel in la sposa (roeselare)zou kunnen verkrijgen;mvg
zara??mathyro is echt wel duur en niet mooi afgewerkt. Dat vonden wij toch..mijn man heeft een kostuum van dolce & gabanna en dat was zelfs goedkoper als mathyro..
Hoi lena!Gouden tip! Zeker eens bij DOD in brussel gaan kijken! Echt mooie kostums int wit en veel keuze (toen ik maandag ben geweest toch!)En voor niet veel geld! Zeker zo mooi als die andere (wij zijn net ervor bij pierre yves gaan kijken maar betaalden daar bijna 1700 euro voor kostuum!)