Terug naar overzicht
hallo,ik denk dat je dat nu overal kan vinden, de lente staat voor de deur, ik heb beige schoenen gekozen van s.oliver omdat ik die typische trouwschoenen ook niet graag zie, ik ging ook eerst open schoenen kopen maar in de winkel raden ze dat af omdat je die tenen dan onder die jurk ziet. je kan nog alle kanten uitmvg vanessa20/06
Je moet op google maar es bruidsschoenen in type,dan krijg je verschillende sites,er staan er tss met steentjes zoals je zoekt,ben ze al tegengekomen.Succes sarah
bij van loock in zandhoven?? je ziet ze op de moment wel heel veel hoor. dus moet te vinden zijnik heb zelf laarzen van nicky van kets. Ik vind de standaard trouwschoenen zelf ook niet zo mooi.succes!
Mijn trouwschoenen zijn muiltjes met swarovski steentjes. Ze zijn van het merk Nina Fiarucci en komen van Gabrielli in Roeselare!Veel succes,Lieselot
HoiKijk eens op http://www.beoriginal.be . Je kan heel de collectie bekijken en zoeken waar ze dit merk verkopen. In Antwerpen en Brussel zijn er een winkel met enkel dit merk. groetjesKarolien