Terug naar overzicht
wij zijn hier al naar 2 trouwfeesten van vrienden geweest en ze waren allebei dik in orde!
Wij trouwen in mei 2008 in Maelstede (Rapsodie) en zijn zeer tevreden van de service.We zijn er zelf ook al meermaals op een huwelijk geweest en dit was steeds piekfijn in orde !Zeer lekker eten en vriendelijke professionelebediening.
bedankt voor de reactie, ik trouw er in juni en zat er toch wat mee in omdat ik onlangs gehoord had van iemand dat het minder goed was, ben al wat gerustgesteldgroetjes
Vanessajij bent ook uit onze streek denk ik, Fotolinde, Maelstede.....Van waar ben jij???Proficiat met jullie huwelijk!!!wie heb je nu voor fotograaf???groetjesTilly
Hey,Wij zijn getrouwd op 16 mei vorig jaar en ons trouwfeest was in zaal symfonie van Maelstede.Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over deze zaal, alles was 200% perfect!Er is hier de afgelopen weken al een paar keer gevraagd om reacties, dus als je even zoekt, vind je zeker en vast nog commentaren (en 't waren ook allemaal positieve).groetjes,valerie
hallo tillyik ben van bavikhove,ik heb voor de fotolinde gekozen,en jij?het komt dichtbij nog 107 dagen te gaan..