Terug naar overzicht
Hallo Gerry,Jeugd en "ouwkes" lijken me wel een goede combinatie, vooral omdat ik ook niet piep meer ben en dus alle muziek aan den lijve heb meegemaakt. Komt daarbij dat ik nog veel in danscafeetjes draai in aanvulling van trouwfeesten...dus van alle markten thuis ! Vaste prijs All In ! Groetjeshout1234@hotmail.com
Wij trouwen op 22/08 en onze dj is ... mijn toekomstige zelf ;-) Hij is al 20 jaar dj, draait zowel jaren 50,60,70,80 als de laatste nieuwe hits ... dus mocht je interesse hebben ... hij zal in elk geval zelf al in trouwstemming zijn die dag ...Groetjes,Petramike.petra@live.be
Hoi Ken je de bowling in Herselt? Wel, daar draait een jonge gast die bijzonder goed house-muziek kan draaien op zaterdag en op vrijdag en zondag is het meer een mengeling van alles en nog wat. Hij doet ook trouwfeesten en zegt dat hij alle genre muziek bij heeft. Zijn naam is Stijn en zijn nummer is 0495 85 18 24 (als ik goed heb gelezen, anders probeer je 0495 85 78 24). Hij vraagt 200 euro.groetjesKarolien
Wij hebben discobar starlines voor ons trouwfeest. Heb al menig (trouw)feest met hen beleefd en ze draaien altijd de muziek die je vraagt. Ze komen met z'n tweeën de hele avond, zijn van Hulshout en Testelt. Afstand is geen probleem. Kijk zeker eens op hun website, alle details staan erbij! www.starlines.be Joke
Hoi, kijk gerust eens op mijn website www.djevy.be ik draai regelmatig in danscafé's, dancings en op fuiven maar heb evengoed referenties van schitterende trouwfeesten! contacteer me gerust voor meer info, heb 12 j ervaring