Terug naar overzicht
hey,op www. adagioceremonie.bedownloadshuwelijksvieringen verzameld in 2006vind je voorbeelden van misboekjes in t frans.groetjes,Lies
hallo,mijn collega is in september in 2 talen getrouwd. mis was voor een stuk in 't nederlands en voor een stuk in 't frans. in 't misboekje stond alles mooi vertaald.ik zal je even geven wat zij hadden (waar 't franse woord eerst is, werd de tekst in 't frans gelezen en andersom)mots d'accueil / verwelkomingchant d'ouverture / openingsliedprière d'ouverture / openingsgebedschuldbelijdenis / prière du pardoneerste lezing / première lecturechant / liedevangile / evangeliehomélie / homiliela liturgie du sacrement de mariage / de huwelijksinzegeningechange des consentements / trouwbeloftebénédiction et échange des alliances / zegening en uitwisseling van de ringenbénédiction nuptiale / huwelijksinzegeningprière des époux / gebed van de gehuwdenwijding van de huwelijkskaars / bénédiction du cierge nuptialondertekening van het huwelijksregister / signature du registrevoorbeden / intentionseucharistische dienst / liturgie de l' eucharistiegebed over de gaven / prière sur les offrandeseucharistisch hooggebed / prière eucharistiquechant de communion / communieliedprière finale / slotgebedbénédiction finale / slotzegenchant final / slotliedis het dit zo'n beetje wat je bedoelde?knuffelveronique
Hi Ine, Ik zit in net dezelfde situatie! Ook ik wil een tweetalige mis (eigenlijk ons heel feest tweetalig). Heb ook al gemerkt dat dit niet zo simpel is. In het Nederlands geen probleem voor mij, maar het franstalige gedeelte is toch niet zo simpel. Misschien kunnen we elkaar wel verderhelpen? Gtjes en nog veel succes!!Els27-09-2008
Hallo allemaal,alvast bedankt voor de reacties. Véronique, dat was inderdaad naar wat ik op zoek was alvast heel erg bedankt.Els, als je mij wil contacteren: ine.sluismans@telenet.beGroetjes Ine
hallo, ik zit met hetzelfde probleem indien je misboekjes zou gevonden hebben 2 talig zou u dan zo vriendelijk willen zijn om ze me doortemailen naar "soudeur31@hotmail.com"in ieder geval alvast bedankt op voorhand en nog veel succes met jullie voorbereidingen.groetjes sabrina