TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
5-3-2008 6:25:37
er zijn anders best wel aziatische traiteurs hoor...
ik heb daar ook naar gezocht. Misschien kunnen zij je wel een locatie voorstellen?
Met hoeveel mensen zijn jullie trouwens?
vb little asia in brussel is een restaurant met feestzaaltje. misschie ook een optie? vb little buddha in antwerpen kan je als feestzaal huren. Moet je wel met ik geloof 120 personen ofzo zijn, voor ze dicht doen. Maar dat is echt wel af, moest je het daar kunnen doen! sombat in antwerpen kan je ook als feestzaal doen, maar daar vind ik het eten wat minder.
succes!! xx van een asian food fanaat
|
|
Caroline
27-10-2007
|
5-3-2008 9:25:26
In feestzaal "De Waterhoek" (dicht bij Diest-Zoutleeuw) kan je zo'n landenbuffet nemen. Schijnt zeer goed te zijn, en de verschillende standjes worden dan ook passend aangekleed, met personeel in nationale klederdracht.
Groetjes, Caroline
|
|
Kelly
18-7-2009
|
5-3-2008 12:39:52
Sara,
We zijn met ongeveer een 120-tal man, maar niet iedereen is echt een chinees-fan in onze familie/vriendenkring, maar wij zijn er dol op. Vandaar dat we opteren voor een mix (zoals in een landenbuffet)
Kelly
|
|
Karen
13-9-2008
|
6-3-2008 10:35:06
Hey Kelly!
Salons Ter Roest in Buggenhout doen huwelijksfeesten met landenbuffet. Wij zijn daar gaan informeren, maar hebben toch voor een andere zaal gekozen. Ik denk dat Salons Romrée ook een landenbuffet doen (ik weet niet precies waar dat gelegen is, maar da's ook in Vlaams-Brabant). Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Luc
|
14-3-2008 14:31:11
Hallo,
Feestzaal*Feestcafé*Rent a Pub! Bouchout in Affligem is iets wat U zoekt. Wij zelf waren er reeds enkele keren te gast.
Men is er vrij van traiteur (kunnen ook goede suggesties geven voor dergelijke buffetten), interessante voorwaarden voor dranken (groothandelsprijzen !), leuk en origineel kader. Toffe zaak. U kan er een digitale infobrochure aanvragen.
Groetjes,
Karen en Luc
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|