TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
5-3-2008 6:21:51
wij trouwen om 13 uur en onze fotograaf heeft minstens tot 15 u nodig voor de foto's. Dan een half uur rust en dan pas aankomst gasten.
misschien dat je nu te weinig tijd voor de foto's hebt genomen?
|
|
vanessa
20-6-2008
|
5-3-2008 6:48:39
heb je genoeg tijd genomen voor je kerkelijk huwelijk?
groetkes
|
|
Karen
13-9-2008
|
5-3-2008 8:02:36
Hey Eline!
Ik weet niet welke formule je neemt in de kerk, maar als je alles erop en eraan hebt (communie, zegening, ...) duurt zo'n mis wel minstens een uur, hoor ... Wij hebben ook een uur voorzien voor het nemen van de foto's, volgens mij is dat net genoeg (hangt er natuurlijk van af hoever je moet rijden, he).
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
J
19-4-2008
|
5-3-2008 8:46:12
Volgens mij heb je zowel voor het kerkelijk huwelijk als voor de foto's een halfuurtje meer nodig! Zeker voor het huwelijk, want zoals eerder gezegd, dat duurt toch minstens een uurtje. Foto's nemen gaat wel op een uur, maar als je het wat meer relaxed wil aanpakken, is een halfuur extra geen overbodige luxe volgens mij. Veel succes nog met de voorbereidingen!
|
|
Els
4-7-2009
|
5-3-2008 9:06:49
Dag Eline,
(Een beetje zoals de meningen van anderen) In de kerk zal je zeker een uurtje zijn, afhankelijk van wat je doet, misschien zelfs eventjes meer.
Van een bekende persoon!
|
|
Kaatje
23-5-2009
|
5-3-2008 9:12:49
Dag Eline,
Ik zou toch ook een half uurtje meer rekenen voor de kerk, heb je het niet nodig, dan heb je nog altijd wat tijd om weer op adem te komen en je misschien wat bij te werken voor de foto's. Voor de foto's toch ook zeker een halfuurtje, je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren. De batterij plat, het regent, ... De fotograaf kan misschien in een gulle bui zijn en wat doorgaan met foto's te nemen, dan kan je hem toch niet stoppen en zeggen dat je anders te laat komt, hoe meer foto's, hoe meer kans op veel mooie!!! Het is altijd leuk om alles wat relax te kunnen doen en niet te moeten stressen om op tijd overal te geraken. Het is een dag om te genieten hé dus vind ik dat je je nergens voor moet haasten! Tegen 17u in de feestzaal is nog vroeg genoeg, dan hebben de mensen ook wat tijd want tegen 16u is zo een beetje nog namiddag hé! Welke feestzaal heb je gekozen? Ik ben van Dadizele, in de buurt dus...
Groetjes Kaat
|
|
evy
1-3-2009
|
5-3-2008 9:37:14
Persoonlijk zou ik toch een uur rekenen voor de misviering. Onze pastoor zei ook dat het, afhankelijk van de muziek, 45min-1u duurt. Oh ja, en slechts 1u om foto's te maken? Zit daar de afstand bij in? Ik ken natuurlijk jullie situatie, voorkeuren en fotograaf niet, maar de onze zei toch om zeker 2u te rekenen voor de fotoreportage. 'k Zou zeggen: informeer eens bij uw fotograaf ;-)
Veel succes en geniet van de voorbereidingen!
Groetjes Evy 01-08-2008
|
|
sarah
24-5-2008
|
5-3-2008 9:44:23
Hoi Eline,
Is om 10 uur het wettelijk huwelijk gedaan of kom je daar om 10 uur aan? Bij ons duurt een wettelijk huwelijk 15 à 20 min.Dus als je wettelijk huwelijk om 10 uur begint, dan zou ik de aankomst in de feestzaal toch ook een half uurtje later plannen. En zoals de anderen hier al zeggen, heb je een mis met alles erop en eraan dan zou ik toch een half uur meer rekenen. En voor de foto`s zou ik toch ook een uurtje meer rekenen?
Groetjes, Sarah nog 80 dagen te gaan
|
|
Eline
16-8-2008
|
5-3-2008 9:48:25
Hoi Iedereen Oei er zat een klein foutje in mijn dagindeling. Vandaar dat er massaal veel reacties waren :-) dus opnieuw: - 14u30 kerkelijk huwelijk - 16u Foto's nemen - 17u Aankomst feestzaal
wij hadden zo'n uur en een half gerekend voor de mis. Voor de foto's hadden we nog geen benul. maar tijdens de dag worden er ook al zoveel foto's getrokken met de fotograaf. na het wettelijk huwelijk vinden we ook nog een mooi plekje en dan na het kerkelijk huwelijk nemen we er iets meer tijd voor. Maar als we toekomen om 17u30, zal dat ook nog wel meevallen, denk ik. Ah Kaat, wij doen de feest in Cofar in Rumbeke-Roeselare. wij dachten eerst om in Dadizele foto's te nemen bij het kasteel, want daar werk ik. Maar we willen (alé ik toch) graag ook wat origineler foto's dan een vijver, een weide, een kasteel, bomen, enz. k'dacht iets aan een bouwwerf of oude gebouwen, maar in die streek heb je die niet direct. Zo rond Roeselare-Menen? Weet er iemand dat? Allezins bedankt aan iedereen voor jullie reacties!
Eline 16/08/08
|
|
Eline
16-8-2008
|
5-3-2008 9:51:11
Sarah, het wettelijk huwelijk is inderdaad om 10u starten. Zodus denk ik 10u45 gedaan en dan vertrekken, dat we om 11u30 daar toekomen. Ik denk dat dat ruim voldoende is?
Groetjes, Eline
|
|
sarah
24-5-2008
|
5-3-2008 10:04:54
Ja, dat is inderdaad beter. En de foto`s?
|
|
sarah
24-5-2008
|
5-3-2008 10:05:54
Moet je ver rijden voor de foto`s?
|
|
Eline
16-8-2008
|
5-3-2008 10:24:32
Hey Sarah, Wel dat ik het zelf nog niet weet. Ik zou het graag ergens op de baan tussen kerk en feestzaal willen doen. Dadizele ligt daar schone tussen. als't op de weg ligt, heb je tijd genoeg (denk ik) en dan moet je ook geen ommetoeren maken hé. we gaan nog kijken welke locaties er nog allemaal zijn. we hadden ook nog gedacht aan de haven van roeselare. we zullen nog zien. anders zijn de suggesties welkom!
Groetjes, Eline
|
|
Ellen
11-7-2009
|
5-3-2008 15:24:54
He! Wij trouwen volgend jaar ook in het kleine mooie kerkje van Rekkem! Onmiddellijk verliefd op! Wij hadden gedacht foto's te nemen langs de Leie (jaagpad en zo) en oud boerhof dat we kennen tss menen en wevelgem. Willen foto's op een hooizolder, op een oude binnenkoer met kasseistenen en zo..
De haven van Roeselare ken ik wat, maar let ervoor op: tkan nogal stinken rond vandemoortele! Tenzij de wind de andere kant uitwaait!
Groetjes, Ellen
|
|
Ellen
11-7-2009
|
5-3-2008 15:25:10
He! Wij trouwen volgend jaar ook in het kleine mooie kerkje van Rekkem! Onmiddellijk verliefd op! Wij hadden gedacht foto's te nemen langs de Leie (jaagpad en zo) en oud boerhof dat we kennen tss menen en wevelgem. Willen foto's op een hooizolder, op een oude binnenkoer met kasseistenen en zo..
De haven van Roeselare ken ik wat, maar let ervoor op: tkan nogal stinken rond vandemoortele! Tenzij de wind de andere kant uitwaait!
Groetjes, Ellen
|
|
Eline
21-3-2009
|
20-4-2008 20:16:29
Hey naamgenootje,
Wij trouwen volgend jaar ook in de cofar te roeselare en laten onze foto's nemen in het sterrebos (water + een kasteel) en het is vlakbij. Misschien een tip voor jullie ;-)
Groetjes, van ELine
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|