TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
5-3-2008 18:04:59
wij trouwen in bali.. 1 gouden tip.. trouw hier best voor de wet!!!
er zijn in nederland reisorganisaties die alles regelen. Je kan bij hen zulke paketten opvragen
succes!
|
|
Johan
|
6-3-2008 11:51:01
ook enjoybvba.be wil alles wel regelen; zal natuurlijk een meerkost opleveren, maar alles zal piekfijn in orde zijn. Johan
|
|
Kristel
22-8-2008
|
7-3-2008 16:49:55
Hello, Wij trouwen in mei 2009 op kreta, familie en vrienden komen over, wij betalen verblijf en feest, vlucht betalen ze zelf (Niemand heeft daar al een opmeking over gegeven.) Dit jaar in juni gaan we 2 weken naar kreta om alles voor te bereiden. Misschien best dat we mekaar nadien effe mailen? Je kan me bereiken op kristel.devriendt@adecco.be Veel succes!
|
|
chrisje
10-9-2008
|
7-5-2008 20:36:59
Hey Bianca, wij gaan ook in Griekenland trouwen, ik kan niet zeggen waar, want ik weet dat er vrienden zijn die al eens op deze site gaan neuzen, hé Kris?! We gaan volgende week naar daar om in het gemeentehuis eens juist te vragen wat we nodig hebben van papieren, maar je moet al zeker je bewijs van woonst laten vertalen en ook je geboorteakte, dit moet gebeuren door een beËdigd vertaler, je kan adressen navragen bij het parket van eerste aanleg, wij weten er eentje in Borgerhout, als je zijn adres wil, weet me dan iets te zeggen. Hij heeft ons gezegd dat de vertalingen ong.15 euro per blad kosten en de stempels van de ambassade kosten 20 euro per stempel en dus per blad, in normale omstandigheden heb je dus 4 bladen, 2 van jouw en 2 van je vriend. In elk gemeentehuis kunnen ze andere tarieven hanteren voor het huwelijk zelf, voor de kerk trouwen, kan in een katholieke kerk en je moet ook geen ondertrouw doen, dit is alleen voor Grieken het geval of als je daar langere periodes per jaar verblijft, dus niet het geval voor toeristen. Misschien weet ik na volgende week wel iets meer, dan laat ik het nog weten. Veel succes
|
|
werner
28-5-2009
|
18-9-2008 20:10:46
Hallo Bianca, hebben jullie al een datum of locatie. mijn toekomstige en ikzelf trouwen volgend jaar op het griekse eiand Kos wij zijn bijna volledig rond met de planning, dus als we kunne helpen , vraag maar.
|
|
werner
28-5-2009
|
20-9-2008 13:21:08
blijkbaar nog geen tijd gehad om te reageren. onze gegevens vanmassenhove@mobistarmail.be voor alle info over trouwen op het Griekse eiland KOS
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|