TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
5-3-2008 16:29:22
Hey,bij onze drukker kosten uitnodigingen (buromac,...)tss 2en3 euro. Daar komt 65 euro bij voor tekstdruk in zwart,75 voor andere kleur,wil je ook naam en/of tekst op de voorkant komt hier nog es 40 euro bij. Of het voor 10 of voor 100 uitnodigingen is ,aantal maakt nie uit. Dan heb je een idee. Grtz sarah
|
|
LEEN
6-9-2008
|
5-3-2008 16:30:06
hiervoor ga je zeker 400€ kwijt zijn hoor, ook bij ava wij gaan het oplossen door zelf een blinddruk te maken, heb totaal geen idee hoeveel het zal kosten maar in ieder geval toch iets goedkoper. je kan mss eens naar een kopiecenter gaan en vragen hoeveel het zou drukken om eigen uitnodigingen te drukken maar weet niet of dit goedkoper is. kijk eens op de volgende sites, die zijn wel goedkoper www.babygrafix.be , www.fotokaarten.nl www.trouwkaarten.nu www.poobies.com
|
|
sandra
22-9-2007
|
5-3-2008 16:45:55
wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, er een documentje van gemaakt in 'indesign' en dan zo een voorgemaakte lege uitnodigingen gekocht bij AVA. deze zelf geprint (met foto en in kleur) en we waren voor 150 uitnodigingen nog net geen 200€ kwijt. conclusie : toch wel een pak goedkoper als je weet dat we bij de drukker 430 euro moesten betalen! (moet er wel bijzeggen dat we de cartridge niet hebben moeten betalen wegens afdrukken op het werk.)
|
|
J
19-4-2008
|
5-3-2008 17:05:03
Wij hebben onze uitnodigingen ook helemaal zelf gemaakt, met kaartjes uit de ava. De buitenkant van de kaart was zo'n voorgeplooide kaart van bij ava en langs binnen en andere print (dus één kaartje en één papier voor de binnenkant nodig per uitnodiging) met er dan nog een foto bij, wel afgeprint op gewoon papier op een kleuren laserprinter. Voor 170 uitnodigingen was dit ongeveer 200 euro (enveloppen inbegrepen). We hebben er wel wat werk aan gehad, maar ook erg veel plezier. Ik geloof nooit dat je het aan deze prijs bij een drukker kan laten doen. Veel succes ermee!
|
|
vanessa
20-6-2008
|
5-3-2008 17:21:12
hallo, mijn kaarten zijn van buromac, mijn feest is klein , dus ik had er maar 50 nodig, en ik heb dan nog 50 euro drukkosten moeten betalen, en ik kom aan 100euro( want ik heb nog een beetje korting gekregen)
groetjes
|
|
Liesbeth
|
5-3-2008 20:31:43
Hallo,
wij zijn ook langs geweest bij AVA. Er was ook een map met voorbeelden van Intercard, genaamd "Classique". Wij hebben er geen van genomen, maar vonden dat er toch ook erg mooie voorbeeldjes tussen zaten. De prijs schommelde voor kaartje + enveloppe rond € 1,3 . Ava zou € 55 vragen voor de druk binnen, ongeacht de hoeveelheid kaartjes. Is dus erg schappelijk. Groetjes en succes!
|
|
D
8-8-2008
|
6-3-2008 12:15:41
Ik maak ze ook zelf met materialen uit de ava, en ik zou met de enveloppen 63 eur betalen voor 70 uitnodigingen. Dus dat kan je echt niet evenaren bij drukker.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|