Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatieven voor holebi-huwelijk

21-2-2005 11:03:34
Zijn hier nog holebi-koppels die willen trouwen? Hoe pakken jullie alles aan? Wij willen er een groot avondfeest van maken met familie en vrienden, zonder echt de traditionele toer op te gaan. Maar da's niet zo evident.. Waar vinden we bv. een leuke niet-traditionele feestzaal? Hopelijk zijn hier nog wat koppels die ervaringen willen uitwisselen!!

Maud
7-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1031

Nathalie

Meld misbruik21-2-2005 21:09:29

huur ergens een zaaltje of feestzaal en geef een party of een fuif.In de loop van de avond of nacht geef je een dessertgelegenheid of broodjes.Maak er in de eerste plaats een gezellig feestje van en vooral voor jullie zelf want het gaat tenslotte over jullie.
Groetjes.

Nathalie

Meld misbruik21-2-2005 21:10:14

uit welke streek zijn jullie?

Descamps
26-8-2006
 Meld misbruik22-2-2005 12:04:38

wij gaan een tent afhuren en die laten decoreren in een oosterse sfeer...dan feest met familie en vrienden, zonder de traditionele verplichtingen zoals receptie, openingsdans.

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik23-2-2005 16:23:43

Hoi Maud,

Ik denk dat jullie best samen eens nadenken over wat jullie van een feestzaal verwachten. Wil je er een groot feest van maken ? Als er niet veel mensen gevraagd zullen worden, dan kan je best voor een kleine, knusse zaal gaan. (zoals bij ons)
Wij zijn geen holebi-koppel, maar gaan het ook niet traditioneel doen.
En ik denk dat de meeste feestzalen tegenwoordig toch ruimdenkend genoeg zijn, en anders zullen jullie dat wel vlug voelen.
Keus genoeg ! Maar wat ik belangrijk vind aan een feestzaal, kan voor jullie anders zijn... Wij zijn in den beginne op zoek gegaan via de site van de gouden gids... of ga eens kijken via google. Zo kan je al heel wat informatie te weten komen !
Succes verder !
Tine

Ingrid

Meld misbruik19-3-2005 13:11:16

Hoi Maud,

Mijn vriendin en ik gaan trouwen in juni 2006. We willen ook allesbehalve een traditioneel feest. Helaas zijn er blijkbaar weinig trouwlustige holebi's op het internet want er is weinig over te vinden. Wij hebben ook geen zin in een uitgebreid diner. We willen een dansfeest. Tijdens de dag zelf houden we het intiem (ouders, broers en zussen,...). Tussen 20 en 21u gaan we een alternatieve viering in elkaar stoppen samen met een moreel consulent van het humanistisch verbond. De viering gaat door op dezelfde lokatie als het feest zelf (Outfort te Hoboken = prachtige en originele zaal). Aansluitend aan de viering houden we een soort van receptie met uitgebreide hapjes. De receptie vloeit dan over in het dansfeest. Rond middernacht voorzien we nog een dessertje.

Groetjes Robynn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...