Terug naar overzicht
Dag Daisy,ik ben net een middagje zoet geweest met het ontwerpen van onze trouwkaarten, en ik moet zeggen dat ik het echt leuk vond!Ik ben naar de AVA geweest en heb daar verschillende papiersoorten in verschillende kleuren gekocht. uiteindelijk hebben we voor een lichtgroen parelmoerpapier en een donkerbruine achtergrond gekozen voor onze uitnodiging: heel mooi: er zit een subtiele glans op. dit papier heb je in alle soorten, kleuren en maten! echt eens de moeite om naar een papierwinkel te gaan. ze hebben er ook leuke dingen om bij je uitnodiging te voegen: een wasspeldje om kaartjes bij elkaar te houden, lintjes in allerlei kleuren, etiketjes,...echt de moeite!!!veel plezier ermee!PS: daar heb je dus ook enveloppedozen en gastenboeken!!!
hallo,wij hebben ons papier bij de ava gekocht. voor de tekst hebben we ivoorkleurig kalkpapier gebruikt. de kaart is een bruine vierkante kaart. hier hebben we een rechthoek ivoorkleurig dun karton met onze namen op opgeplakt en dan twee puzzelstukjes in licht glanzend papier.we hebben alles dus met schaar en lijm gedaan. kruipt wel tijd in maar is fijn om zo naar je trouwdag toe te leven.groetjesheidi
wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, maar lieten ze afdrukken, plooien en snijden bij een copycenter. We betaalden €80 voor alles, (speciaal papier inbegrepen) zo'n 150 uitnodigingen. Onze enveloppes haalden we bij de AVA.
Hoi, Ik trouw dit jaar in september en maak ook zelf de uitnodigingen voor onze trouw.Ik heb het papier gevonden in een AVA winkel. Daar hebben ze honderden soorten papier en dus veel keuze uit kleuren en modellen. Ik denk dat je daar wel je keuze zal kunnen maken. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.groetjes Jolien
Hoi Daisy,Ik ben onze uitnodigingen ook zelf aan het maken, als je veel keuze wil in mooi en betaalbaar papier moet je eens bij AVA gaan kijken.Echt heel veel keuze!Ik heb het model al maar ben er nog niet uit welke tekst ik er op wil.Veel plezier nogGroetjes inge ( inge.jeunen@skynet.be )