Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf uitnodigen maken van begin tot einde

5-3-2008 18:01:49
Hallo,

Ik ben van plan om zelf mijn uitnodigingen te maken. De tekst heb ik al in mekaar gestoken. Nu zou ik deze ook zelf willen afdrukken of speciaal papier (ik zou dit gemakkelijk kunnen op het werk of thuis met een goede printer) maar ik weet niet goed waar ik zo een speciaal papier kan vinden en wat er over het algemeen wordt gebruikt. Word er eerder een brief verstuurd of is het eerder een kaartje? Heeft iemand al zelfs zijn uitnodigingen gemaakt?

Daisy
13-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 575

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik5-3-2008 18:44:30

Dag Daisy,

ik ben net een middagje zoet geweest met het ontwerpen van onze trouwkaarten, en ik moet zeggen dat ik het echt leuk vond!
Ik ben naar de AVA geweest en heb daar verschillende papiersoorten in verschillende kleuren gekocht. uiteindelijk hebben we voor een lichtgroen parelmoerpapier en een donkerbruine achtergrond gekozen voor onze uitnodiging: heel mooi: er zit een subtiele glans op. dit papier heb je in alle soorten, kleuren en maten! echt eens de moeite om naar een papierwinkel te gaan. ze hebben er ook leuke dingen om bij je uitnodiging te voegen: een wasspeldje om kaartjes bij elkaar te houden, lintjes in allerlei kleuren, etiketjes,...

echt de moeite!!!

veel plezier ermee!

PS: daar heb je dus ook enveloppedozen en gastenboeken!!!

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik5-3-2008 18:44:52

hallo,

wij hebben ons papier bij de ava gekocht. voor de tekst hebben we ivoorkleurig kalkpapier gebruikt. de kaart is een bruine vierkante kaart. hier hebben we een rechthoek ivoorkleurig dun karton met onze namen op opgeplakt en dan twee puzzelstukjes in licht glanzend papier.

we hebben alles dus met schaar en lijm gedaan. kruipt wel tijd in maar is fijn om zo naar je trouwdag toe te leven.

groetjes
heidi

kim
20-6-2008
 Meld misbruik5-3-2008 19:50:41

wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, maar lieten ze afdrukken, plooien en snijden bij een copycenter. We betaalden €80 voor alles, (speciaal papier inbegrepen) zo'n 150 uitnodigingen. Onze enveloppes haalden we bij de AVA.

Jolien
13-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 20:20:03

Hoi,
Ik trouw dit jaar in september en maak ook zelf de uitnodigingen voor onze trouw.
Ik heb het papier gevonden in een AVA winkel. Daar hebben ze honderden soorten papier en dus veel keuze uit kleuren en modellen. Ik denk dat je daar wel je keuze zal kunnen maken. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
groetjes Jolien

Jolien
13-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 20:20:20

Hoi,
Ik trouw dit jaar in september en maak ook zelf de uitnodigingen voor onze trouw.
Ik heb het papier gevonden in een AVA winkel. Daar hebben ze honderden soorten papier en dus veel keuze uit kleuren en modellen. Ik denk dat je daar wel je keuze zal kunnen maken. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
groetjes Jolien

inge
1-8-2008
 Meld misbruik9-3-2008 11:46:23

Hoi Daisy,

Ik ben onze uitnodigingen ook zelf aan het maken, als je veel keuze wil in mooi en betaalbaar papier moet je eens bij AVA gaan kijken.Echt heel veel keuze!

Ik heb het model al maar ben er nog niet uit welke tekst ik er op wil.

Veel plezier nog

Groetjes inge ( inge.jeunen@skynet.be )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info