TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
23-5-2008
|
5-3-2008 18:54:42
Dag Daisy, Als je iets heel speciaals zoekt of net iets heel simpel (hetgeen bij mij het geval was), dan raad ik je aan om bij Dianna David in Meise te gaan. Zeer vriendelijk en geduldig en ze maken alles wat je maar wilt en op maat. Ben er net langs geweest om m'n maten te nemen en binnen een maand heb ik mijn eerste pasbeurt; de trouw is eind mei. Groeten!
|
|
karlien
28-6-2008
|
5-3-2008 21:39:05
Echt in de regio van halle ken ik niet echt winkels... Je hebt natuurlijk Pierre-yves in brussel... In geraardsbergen zijn wel 2 bruidswinkels, en dat is maar 30 min rijden van halle (doe dit traject elke dag) Bruidsboetiek Caro is een aanrader, een heel vriendelijke vrouw. Maar het is een kleine winkel, dus niet superveel keuze. En Modeshow is hier ook een bruidswinkel. Zij hebben Leyten, Linea, ... Groetjes
|
|
Marijke
12-7-2008
|
6-3-2008 7:14:41
Hallo, mijn kleed komt van bij Moderna in Schepdaal. Ze hebben daar verschillende merken (oa Linea Raffaelli) en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De 2 moeders en mijn zus hebben daar ook hun suitekleed gekocht.
Veel plezier met je zoektocht
|
|
Tineke
|
6-3-2008 8:19:24
Linx in Leuven op de vismarkt. Daar heb ik mijn kleed gehaald. Groetjes, Tineke
|
|
Kim
28-6-2008
|
6-3-2008 9:28:35
Hey!
Ook ik ben voor mijn kleedje bij Moderna in Schepdaal geweest.. Mijn mama en zus hebben hun kledij daar trouwens ook gekocht.. Heeeeel goeie service en veel keuze..
Groetjes, Kim
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-3-2008 13:33:11
Hey,
Ik ben in drie winkels geweest. Moderna in Schepdaal, content van, niks op aan te merken. Maar ik wilde graag ook de collectie van Marylise passen en die hadden ze daar niet. Modeshow in Geraardsbergen: nog altijd niet van te spreken. Omdat ik alleen ging kiezen (ik wilde mijn jurk eerst alleen uitkiezen, en dan als ik wist wat voor de definitieve aankoop mijn ma meenemen) mocht ik maar 1 jurk (!!) passen. Ja, je kan je al inbeelden... Dus moest je daar gaan, neem zeker iemand mee! Maxim's Couture in Mechelen: heb ik uiteindelijk mijn jurk gekocht. Ze hebben er een uitgebreid aanbod, supervriendelijke verkoopster niks opdringerig. Het is een jurk geworden die ik ook in Schepdaal had gepast; voordeel van Maxim's is dat je geen retouchekosten moet betalen (tenzij je de helft van je kleed laat aanpassen of zo), en bij Moderna 60 euro per keer. Gezien de prijs van de jurk identiek was, ben ik voor Maxim's Couture in Mechelen gegaan.
Veel succes en geniet ervan!
Tania
|
|
Kelly
14-6-2008
|
6-3-2008 20:59:05
Ik ben bij Mooi in Mechelen geweest (meer info op mooi.be ).
|
|
Sanne
8-8-2008
|
26-3-2008 11:14:18
Hallo Daisy, Misschien heb je ondertussen al je trouwkleed gekocht, maar indien niet wil ik je toch Moderna in Schepdaal aanprijzen. Ze maken echt tijd voor jou en zijn héél vriendelijk. Véél succes ermee. Sanne 08/08/08
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|