Terug naar overzicht
Hoi, Ik kom uit de sector en ik zou gebaseerd op mijn ervaring kiezen voor dranken per consumptie na 3h00 tenzij de forfait laag ligt, voor hoeveel personen moet je die forfait dan betalen, voor het volledige aantal genodigden of voor de personen die op dat moment nog aanwezig zijn ? hoe dan ook na 3h00 wordt er niet meer in die mate gedronken dat je er een forfait voor moet nemen tenzij jullie weten dat jullie genodigden allemaal uitzonderlijke drinkers zijn natuurlijk.Groetjes, Freya 24/05/08
Ik vind die 13 euro wel duur. Wij betalen 9 euro en dit tot 5u.Wou dit efkes laten wetenGroetjes
Ik vind die 13 euro ook duur als dat maar tot 3 uur is. Wij betalen net als Nathalie 9 euro en dit zelfs tot 7uur (eigenlijk einde van het feest)
goeiavond,idd is volgens mij ook aan dure kant wij betalen 9.25e na eten tot .... als feest ten einde loopt geen einduur dus bij ons.eens informeren kan idd zo zijn dat er na 3 u beter is gewoon per consumptie te nemen.
HalloIk zou opteren voor na 3u te betalen per consumptie! Wij betalen zelf 8€ per persoon voor forfait na het eten tot we naar huis gaan!Groetjes
Ik vind 13 euro ook te duur (één van onze zalen in optie heeft dit ook), zeker na drie uur. Je moet eens bedenken hoeveel van jouw gasten nog 10 pinten of vijf glazen wijn gaan drinken (per uur!). Zowiezo vind ik dat je met een forfait zelden goedkoper uit bent, je weet alleen beter hoeveel het je gaat kosten en je moet je geen zorgen maken in mensen die hun glas niet terugvinden of obers die halfvolle glazen wegnemen.Wel belangrijk: loopt de forfait door voor hetzelfde aantal personen als in het begin of herbekijken ze het aantal gasten? Want als je 13€ pp betaalt voor 100 personen en er zijn er 'maar' 50 meer aanwezig (lijkt mij toch nog veel), dan moeten die dubbel zoveel drinken om niet te veel verlies te doen (dus 20 pinten of cola's of 10 glazen wijn...). Dus eerst forfait en daarna per consumptie vind ik het beste.Groetjes!Véro
Wij betalen 3eur per persoon per uur aan drankenforfait, blijkbaar ligt dit dus redelijk hoog.Maar anders vraagt de feestzaal 2eur per consumtie en ik denk dat er per persooon toch wel 2 drankjes per uur mogen gerekend worden. Na 03h00 schakelen we wel over om per consumtie te betalen, want dan zal er ook wel al een deel volk naar huis zijn.Groetjes
Wij hebben een drankenforfait van 23u00 tot 04u00 dus ik denk dat het in ons geval nogal stom zou zijn om dan nog de forfait te verlengen tot de laatste mensen weg zijn...
hey,Ik vindt dit ook aan de duurder kant. Wij betalen 9,60 per persoon tot 5u00Dus in uw geval zou ik na 3 uur opteren voor te betalen per consumptiegroetjes Stijn & Eline 05/09/2008