TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kimberly
4-7-2008
|
5-3-2008 18:25:54
Hallo,
Spelletjes?? Dat heb ik nog nooit gehoord. Ikzelf zou dat idd ook nie doen. Als er ambiance is,en je moet die verstoren voor spelletjes...... mmmmm kweet nie. Als ik een genodigde moest zijn, zou ik dat raar vinden om drtss spelletjes te spelen.
Dit is meer voor gezellig thuis met vrieden.
Groetjes
|
|
Jill
9-8-2008
|
5-3-2008 18:29:48
Hey Daisy,
bij ons weten alle vrienden en familie dat als zij iets willen organiseren dat zij dit op voorhand moeten doorgeven aan mijn schoonmoeder. De feestzaal moet dit immers weten voor het verloop van de avond kwestie van eten. Sketches na de openingsdans zullen bij ons zéker ni voorvallen, want de dj weet dat hij daar geen rekening mee moet/mag houden. maw als ze een cd komen afgeven met iets speciaals op, dan zal die dat niet spelen... Want dat zal inderdaad je dansfeest breken en het daarna opnieuw op gang krijgen zal héél moeilijk zijn! groetjes, Jill
|
|
sandra
22-9-2007
|
5-3-2008 18:37:38
Das flauw, dus als iemand van je vrienden een sketch heeft opgezet dan mogen ze dat niet uitvoeren van jullie. ze doen dat maar om jullie te plezieren he, al die voorbereiding voor niks. ook wel vervelend voor die dj als die dat moet weigeren. persoonlijk bij ons waren er twee korte sketchkes tussen het tussengerecht en het hoofdgerecht in, en we hebben er echt van genoten van die moeite die ze voor ons gedaan hadden!! maar na de openingdans mogen die sketshes natuurlijk zeker niet meer komen, dat verpest de sfeer wel ja. maar tussen het eten in is het een hele fijne tussenstop!!
|
|
Thierry
|
|
|
Debbie
14-6-2008
|
29-3-2008 14:50:05
Ik ben al 5 jaar met mijn toekomstige en heb langs zijn zijde van de familie al veel trouwfeesten meegemaakt (en weet wat wij kunnen verwachten binnekort).
Het is daar eigenlijk zowat de gewoonte geworden dat de familie (zonder weten van bruid en bruidegom) "iets" in elkaar steekt. Dat is al geweest : een 'geschiendenis' van de bruid en bruidegom in de vorm van een soort toneeltje. Ook hebben we een soort prehistorie nagemaakt met de jaartallen van de geboortes van de bruid en bruidegom. met muziek, en sketchkes.
En ik moet zeggen, da's altijd heel leuk, echt waar! Het is niet zo dat je belachelijk gemaakt wordt he.
En de familie gaat altijd eerst kijken in de zaal (paar dagen, weken op voorhand) om te zien waar ze iets kunnen doen, ze spreken af met dj, toogpersoneel,...
Geen schrik hebben. zoiets loopt wel los! Eindelijk eens iets dat je zelf niet moet doen!!!!!!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|