Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

5-3-2008 19:24:38
Hallo lieve bruidjes, weet er iemand een richtprijs voor een bustier-bh van het merk Selmark of Poirier? Of Collectie Marie-Jo? Alle tips zijn welkom

Groetjes
20/09/2008

Kelley
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 418

Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik5-3-2008 19:37:03

Is het nodig dat dit van een merk is? Ik vond er eentje merkloos :-) en oh zo gemakkelijk en stevig.

Els
30-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 19:42:31

ik heb er eentje van Lejaby. niet goedkoop maar heel goed! twas een 70 euro voor de bh alleen dus als je een setje wil, zit je toch makkelijk aan een serieuze rekening.
Bij Marie-jo zal de prijs ook zoiets zijn.

Groetjes,

Tuline
4-7-2008
 Meld misbruik5-3-2008 20:07:05

Ik heb een BH en een slip van Selmark gekocht, samen 100 euro!! Ik vond dit zeer schappelijk van prijs

Groetjes
Tuline

Laurie

Meld misbruik6-3-2008 7:13:46

Hey,

Ik heb in de winkel waar ik mijn jurk kocht ook mijn ondergoed van Selmark gekocht. Ik betaalde er ongeveer 70 euro voor een push-up bh zonder bandjes en een slip (die was net in solden).

Mijn eigen bh verdween plotseling in het niets... Zo'n prul in vergelijking met die selmark bh! ;-)

Groetjes,

Laurie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...