Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misteksten in het Frans

21-2-2005 15:21:39
Hallo iedereen,

Ik ben dringend op zoek naar misboekjes in het Frans of sites waarop teksten voor een huwelijk staan in het Frans. Wij trouwen binnen 3 maanden en wouden eerst onze mis vertalen, maar uiteindelijk is het gewoon makkelijker oorspronkelijk Franstalige teksten te nemen. Laten jullie aub iets weten, al moet ik ze komen halen. Opsturen zou fantastisch zijn of scannen en mailen, het is mij allemaal gelijk.

Alvast bedankt!

Ingrid

Ingrid
21-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1423

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-2-2005 17:19:54

ik heb hier een heel klein beetje in het Frans, en ik heb wel het volledige evangelie van Marcus in het Frans (da's een boekje...), ik denk ook wel dat ik hier nog ergens een Frans misboekje zou kunnen vinden, maar daar heb ik nog niet achter gezocht...
groetjes,
Els

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-2-2005 18:55:57

heb eens gezocht achter een Frans misboekje, maar blijkbaar hebben we het hier niet meer liggen, ik kan je dus een heel klein beetje verder helpen, maar niet met een kant en klare viering

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-2-2005 19:00:47

sorry, ben toch nog eens op zoek gegaan op internet (als romaniste is dat niet meer dan mijn job hé ;-) hihi), heb wel misschien een paar sites gevonden: http://www.mariage.fr/article/celebrer/intro_celebrer.c...

of
www.nordmariage.com/conseil/3_messe.php

je moet gewoon in google eens 'messe mariage' intikken, dan krijg je misschien nog wel wat nuttige sites!
succes!
Els

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik23-2-2005 11:59:27

Hallo Els,

Alvast bedankt voor de moeite en de tips. Ik ben vooral op zoek naar een vergevingsmoment in het Frans. Zou je wat je gevonden hebt kunnen doorstuen of is dat te moeilijk? Ik zal zeker op de sites eens gaan kijken :-) Had in google al mess + texte + mariage gedaan, ma ni gevonden wat ik zocht.

Groetjes,
Ingrid

Els
1-4-2006
 Meld misbruik23-2-2005 16:18:28

geef me dan je e-mailadres als je wilt... ik heb in het misboekje gekeken, het vergevingsmoment staat daar net in het nederlands, maar ik heb hier nog wel wat anders liggen, ik typ het in, dan moet je maar zien... en de rest van het misboekje wat in het Frans staat, zal ik erbij zetten... geef me wel enkele dagen de tijd, mijn vader is vorige week overleden, en ik zie er nogal vanaf...

groetjes,
Els

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik23-2-2005 18:21:31

Hallo Els,

Het spijt me te vernemen dat je vader overleden is :-( Veel sterkte! Doe maar op je gemak, hoor, wat de teksten betreft, het komt niet op een week. Mijn e-mailadres is sportinglove@hotmail.com. En in ieder geval al heel erg bedankt om ons te willen helpen!

Groetjes,
Ingrid

PS. Als je gewoon zin hebt om te mailen, mag dat natuurlijk ook, jij ziet maar ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...