Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik ben het zo beu...

5-3-2008 19:42:02
Mijn vriend heeft mij op 13 april 2007 ten huwelijk gevraagd. Ik ben super gelukkig en met volle moed en goesting aan de voorbereidingen begonnen en ik heb er al van genoten maar nu is het mij allemaal zo beu, iedereen die er over begint zegt "'t is nie lang meer hé" maar 't IS WEL NOG LANG !!!!! er staan nog altijd 80 dagen op de teller, ik heb er genoeg van, ik kijk er nu al lang genoeg naar uit, 't heeft lang genoeg geduurd ik wil dat 24 mei morgen is !!!!!!! Sorry, dat moest er even uit !
Doei
Freya

Freya
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1108

Els
30-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 20:34:53

Heykes,
hier hetzelfde. Iedereen zeggen dat de tijd vliegt, dat het er zeer vlug zal zijn, maar voor mij duurt het eindeloos lang.
nog 86 dagen...nog een week langer dan u ;-)

Ik kijk er gewoon veel te hard naar uit...

We tellen samen af!

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 21:01:55

Bij mij is het niet zozeer naar tijd toe, ik trouw pas in september dus er moet nog wat gebeuren..
Soms kan ik het geheel even beu zijn..
Je bent er zo lang en zoveel mee bezig en soms ben je de vragen, opmerkingen enz even beu he.
Op een dag is het zover dat is een zekerheid maar ik begrijpje volledig!

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 21:02:09

Bij mij is het niet zozeer naar tijd toe, ik trouw pas in september dus er moet nog wat gebeuren..
Soms kan ik het geheel even beu zijn..
Je bent er zo lang en zoveel mee bezig en soms ben je de vragen, opmerkingen enz even beu he.
Op een dag is het zover dat is een zekerheid maar ik begrijpje volledig!

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 23:43:11

Hoi Freya,

Ik trouw ook op 24 mei 2008 en voor mij begint het nu toch ook wat lang te duren. Tegen mij zeggen ze constant het is niet meer lang he, Mei zal snel daar zijn.Yeah right zeg.
Maar ik denk wel als het een keer zover is, dat de zenuwen en de adrenaline dan door mijn lijf gaan gieren en dat ik dan denk,amai is het al zover.

Groetjes,
Sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-3-2008 6:50:55

ik was eerst super enthousiast en had precies al zenuwen en deed super veel...

nu ben ik precies stil gevallen!! En geraak ook niet meer in gang..

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-3-2008 9:24:11

hey Freya!

Ik trouw op 17 mei!
Maar wij moeten nog veel dingen regelen dus voor mij is het wel dichtbij, maar ik kan goed verstaan dat je ernaar begint te hunkeren als alle voorbereiding in orde zijn!
Toch moet je ervan genieten hoor meid!
Want eens die dag voorbij is, is het magische rond naar het huwelijk leven ook voorbij hé en dat zijn toch juist zo een schone momenten?

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik6-3-2008 10:47:38

Hoi,

Wij hebben er net om die reden voor gekozen om niet lang verloofd te zijn. Ik ben gevraagd eind november en wij trouwen eind juni.
Maar soms ben ik het ook eens beu zunne, ik heb hier bvb nog meer dan 500pagina's teksten staan voor ons misboekje!!
Soms heb ik echt eens zin om zo ne keer samen te komen met de toekomstige bruiden en zo alles meenemen wat je al gedaan hebt en elkaar nieuwe ideeën geven, helpen en ondersteunen!
Denk dat da super zou zijn, maar ja ...

Groetjes
Valentine

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik6-3-2008 11:27:38

Hallo meisje,
Ik ben het helemaal nog NIET beu. Ik ben in mei 2007 gevraagd en trouwen op 14 juni. Ik vind die voorbereidingen heerlijk. Ik denk eens je getrouwd bent en je denkt aan deze tijd terug dat je het juist leuk vindt. Ik had dat tijdens mijn zwangerschap ook. Ik was het zo beu en eens mijn dochter er was vond ik het jammer dat die tijd voorbij was. Geniet ervan want het is zo voorbij.
groetjes

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik6-3-2008 16:42:48

Hey,

Ben het ook zowat beu al dat geloop, maar ik probeer er toch van te genieten.
Morgen ga ik dan ook weg met mijn getuige tevens beste vriendin. De ganse dag voor ons twee alleen zonder mannen. Ik kijk er al naar uit en weet dat mijn batterijen nadien weer volledig opgeladen zullen zijn.

Misschien moet je dat ook eens even doen.

Groetjes,

Gerlinde

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik8-3-2008 8:12:01

hoi
ik trouw 12 september en nu al zeggen de mensen: jaja het zal snel gaan vanaf nu. het is nog 6 maand!!! ik word er ook superonnozel van dat mensen niet inzien dat ik al van 14/07/07 weet dat we op 12/09/08 gaan trouwen! soms ben ik blij dat er daar zoveel tijd tussen zit maar soms ook niet hoor.

we gaan het dus nog 188 dagen moeten aanhoren eh lol
grts cindy

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-3-2008 21:51:57

Het,mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraag op 29 september 2006!!
We trouwen op 18 juli 2008,nog 132 dagen tegaan dus. Ik begin ook constant te horen ,voor je het weet is het over,zal snel daar zijn,...
Ben da ook beu!!!
grtz sarah

s
1-6-2007
 Meld misbruik9-3-2008 15:48:54

Tja, de mensen willen gewoon iets zeggen. Ik denk niet dat ze dat slecht bedoelen. Als mensen niet weten wat te zeggen dan zagen ze een beetje tegen elkaar en dan komen ze met van die dooddoeners af zoals: slecht weer, he of morgen geven ze regen... En bij jou gaat het dus over je trouw.

Ik wilde al dat 'gezaag' niet aan mijn kop en wij hebben pas gezegd dat we gingen trouwen toen we de uitnodigingen uitdeelden. En dat was ongeveer 6 weken voor de trouw. Dus ik heb heel dat gedoe niet lang moeten aanhoren. :d

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-3-2008 9:53:01

Ik had dat ook wat, ja. Maar het voordeel is dat je alles tot in de puntjes geregeld zal hebben en dat je, zoals wij, enkel kunnen genieten die dag. Zàlig!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 16:37:29

DAT GEVOEL KEN IK !!!
Je bent niet alleen .. wij trouwen 17 mei .. en doen (of liever ... IK doe!) echt alles zelf .. Ge kunt ni geloven hoe dikwijls ik op het punten stond om te huilen en alles af te blazen .. Tot twee drie weken geleden ik er met een vriend van ons over bezig was en die heeft zich spontaan aangeboden om mee te helpen .. Ik heb er niet alleen een weddingplanner, maar ook ceremoniemeester bij en elke week spreken we nu af en overlopen de agenda en werken af wat er moet gebeuren !! Je moet zeker niet alles op uw schouders nemen ! Veel te vermoeiend en je zou toch nog willen kunnen genieten van je dag! Ik kan u één goede raar geven, neem iemand die je kan vertrouwen onder je arm (het gaat ook vaak over financiën en persoonlijke zaken) en je zal je vele beter voelen .. Ik zie het weer helemaal zitten !! Groetjes, Patsy 17/05/08 debelder-franssen@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...