TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
15-3-2008
|
5-3-2008 20:26:37
Wij zouden daar gaan, maar ze kwamen mij nogal onprofessioneel over nav een aantal kleine incidenten, dus werd het geschrapt. Ze schijnen wel prijselijk te zijn. Sorry, meer weet ik er niet van.
|
|
Evelien
|
6-3-2008 8:46:57
Dat vrij goedkoop is ook relatief, hun basisprijslijst is inderdaad zeer goed van prijs maar je moet steeds de kleine lettertjes goed lezen en voor alles en nog wat komt er een supplement bij. Daar zijn wij uiteindelijk op afgeknapt, zeker aangezien ik al geen al te goede ervaringen had met die vrouw die dit uitbaat... Onbeleefd op het arrogante af!
|
|
T
|
6-3-2008 10:49:13
Hey,
Mijn vriend is er vorig jaar naar een receptie geweest en hij zei dat het 'af' was. Onze feest zal er ook doorgaan en tot nu toe hebben we alleen maar positieve ervaringen gehad met de zaal. Bij de keuze van onze menu hadden we enkele variaties in gedachten en dit vormde allemaal geen probleem om te proeven. Van ons dus geen slecht woord. En hoewel de grote dag nog moet komen, heb ik er alle vertrouwen in.
Groetjes
|
|
Johan
|
6-3-2008 11:48:50
heb daar al een huwelijksviering voorgegaan; geen klagen, personeel was vriendelijk goedeherder.be
|
|
Marijke
1-9-2007
|
7-3-2008 12:46:49
Ik heb vorig jaar zelf mijn trouwfeest in Hof Ter Meyghem laten doorgaan. De zaakvoerder lijkt misschien wat chaotisch, maar de dag zelf is alles tot in de puntjes verzorgd, neem het van mij aan! Ze hebben een prachtige receptietuin, personeel is vriendelijk, eten is fantastisch lekker, de omkadering en versiering zijn perfect. Wij hadden absoluut geen klagen van deze zaal, hebben er hele mooie herinneringen aan overgehouden. Het geheel was inderdaad AF.
Marijke
|
|
Marijke
1-9-2007
|
7-3-2008 12:47:09
Ik heb vorig jaar zelf mijn trouwfeest in Hof Ter Meyghem laten doorgaan. De zaakvoerder lijkt misschien wat chaotisch, maar de dag zelf is alles tot in de puntjes verzorgd, neem het van mij aan! Ze hebben een prachtige receptietuin, personeel is vriendelijk, eten is fantastisch lekker, de omkadering en versiering zijn perfect. Wij hadden absoluut geen klagen van deze zaal, hebben er hele mooie herinneringen aan overgehouden. Het geheel was inderdaad AF.
Marijke
|
|
peggy
|
22-9-2008 14:22:54
Het is niet mijn gewoonte te reageren op een bericht maar in dit geval heb ik me hiervoor speciaal geregistreerd om te kunnen reageren. Dit weekend waren wij uitgenodigd op een trouwfeest in Hof ter Meyghem...Alles maar dan ook alles liep gewoon fout. De enige positieve noot die we kunnen meegeven - en dit samen met alle andere genodigden en het bruidspaar zelf, dat geheel ontevreden terugkeerde,- is dat de tuin gezellig en mooi is. Het personeel is totaal onkundig en vormt vermoedelijk een samenraapsel van meisjes uit de buurt die een zakcentje willen bijverdienen in hun vrije tijd. Zelfs met de champagne bij het aperitief werd gesjoemeld! De aperitiefhapjes waren de kippenvleugeltjes en thaise toestanden uit de aldi. De patroon, die zelf absoluut geen kennis van zaken heeft, jaagt zijn "personeel" dusdanig op zodat de gehele sfeer voor alle aanwezigen de dieperik intuimelt. Het voorgerecht bestond uit een koud buffet. Het zag er verzorgd uit maar daar bleef het ook bij. De kreeft 'bell-vue' was vermoedelijk een tweetal dagen op voorhand gekookt, zag er gelig uit en smaakte naar citroen. De andere gerechten waaronder zalm, heilbot etc zijn het vernoemen niet waard en absoluut smaakloos, geurloos. Na ongeveer anderhalf uur wachten kregen we tomatensoep. Met veel moeite kon je een tweede bord krijgen. Deze soep was het enige gerecht dat er vers uitzag en min of meer de naam soep of het woord "gerecht" waardig was. Het maal bestond eveneens uit een buffet en werd ook door de patroon via de micro aangekondigd. Ook hier ging de patroon geheel de mist in want er waren geen lamskoteletten, wel parelhoen; geen Oostends vispannetje en ook geen gebakken zeetong, wel enkele slibtongetjes; er was geen chateaubriand wel een klein roastbiefje dat doorbakken was etc. Het geheel met de nodige cognac-saus zodat er niet veel meer te proeven viel. Ook het dessert was een flater van jewelste. De diverse taarten werden zelfs niet eens aangesneden. Dit fenomeen deed zich trouwens tijdens het ganse diner voor, vermoedelijk was er daags nadien nog een feest en wordt er, gelet op de kwaliteit van het eten slechts éénmaal per week gekookt (?), en worden alle gerechten weggenomen na een eerste bediening of weigert men gewoon een stuk aan te snijden. Wat de zaal zelf betreft deze lijkt mooi, ook op foto maar fotografie is dan ook de meest suggestieve kunst. De tafelaankelding is dan wel verzorgd, je zit echter op tafels die in elkaar plooien als je er op leunt, het geheel is een gewone refter met plastiek latten plaffond en bovendien ijskoud! Wij raden dan ook iedereen af hier een feest te boeken, ben je genodigd wel ja eet thuis dan maar eerst wat. Hetgeen wij mochten ervaren in Hof ter Meyghem is ronduit schandalig en onder alles.
|
|
peggy
|
22-9-2008 14:33:14
Ik vergat nog te zeggen dat we om 03.00 allen huiswaarts werden gestuurd, de lichten gingen uit, de muziek moest uit en er werd niet meer geserveerd!!!!!
|
|
Tim
10-1-2009
|
13-10-2008 16:03:09
Het verbaasd me zo'n negatieve reactie te lezen, wij hebben ons feest gepland in hof ter meyghem voor begin januari 2009. Hopelijk moeten we onderstaande toestanden niet meemaken, we hebben gekozen om geen walking dinner te doen, hopelijk wordt hiermee dan ook alle energie in de enkele gangen gestoken. We hebben de zaak al enkele keren bezocht en zijn tot hier toe wel zeer tevreden over het contact met François alsook over hoe de zaal er vanbinnen uitziet. Om 3u00 huiswaarts sturen zal bij ons niet lukken vermits we met een forfait gaan werken die langer dan 3u duurt :)
Groeten,
Tim.
|
|
sarah
26-6-2009
|
2-11-2008 14:25:49
ik was echt verstomd bij het lezen van al die negatieve reacties. wij zijn namelijk al enkele keren uitgenodigd geweest om een feest bij te wonen in feestzaal 'hof ter meyghem' en dit om verschillende aangelegenheden. hebben daar al trouwfeest, communiefeest, etc gevierd. en telkens was het eten heel smakkelijk, de bediening was super, de versiering aangepast,... kan er absoluut niets negatiefs over vertellen! hebben daarom ook besloten om ons trouwfeest in juni daar te laten doorgaan. en! ik maak me absoluut geen zorgen, heb er alle vertrouwen in!
groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|