Terug naar overzicht
wij wouden het oorspronkelijk ook zo doen. we dachten dat die verschillende hapjes wel voldoende zouden zijn ter vervanging van het voorgerecht.na gesprek met de zaal, hebben we toch een voorgerecht bijgevoegd. Tja, waarom? Zo is het helemaal kompleet... Nu is het zo: receptie met een 5-tal hapjes, voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht, dessertbuffet, koffie.veel suuces nog!
Hoi, wij hebben 7-tal hapjes en dan soep ipv een hoofgerecht. GroetjesCathy24/5/2008
hallo voor de familie die op receptie is heb ik 5 hapjes voorzien, voor de avondgasten is er geen receptie, dus eerst wijn of fruitsap en dan soep hoofdgerecht dessert en koffie en dan nog broodjes.groetjes
ook wij hebben 5 hapjes per persoon voorzien bij de receptie daarna soep en dan buffet ( keuze uit 3 menu's) daarna ijstaart en koffie.Bij is zijn er geen aparte mensen s'avonds wij gaan na het stadhuis naar huis met de getuigen en iedereen word dan tegen 18u30 in de feestzaal verwacht! 27-9-2008 rudy en mirke
Hey,Wij hebben receptie met hapjes.Daarna aan tafel:* soep* voorgerecht* sorbet* hoofdgerecht* dessert* koffie en versnaperingenGroetjes, Katrien
is het niet raar, dat je na de receptiehapjes je hoofdgerecht al krijgt?Misschien dat je dan beter zo'n bordje met kleine hapjes kan geven?? of een soepje?Ale ja, je moet doen waar je zelf zin in hebt he.. en je van niks of niemand iets aantrekken.
Hey,Wij hebben receptie met koude en warme hapjes. Dan aan tafel:*koud voorgerechtenbuffet*soep*warm hoofdgerechtenbuffet*dessertbuffet Ik denk dat iedereen daar zelf in kan kiezen wat zij wil. Staat het de gasten niet aan, dan geven ze zelf maar een feest.Groetjes,Kelly (10/10/2008)
Hoi, Wij hebben receptie met 9hapjes en daarna buffet (3soorten) en tot slot een dessertenbuffet.Ik had graag soep tussendoor gehad, omdat ik vind dat het er bij hoort.De traiteur zegt dat mensen graag van de 3buffetten eten en ze van soep al snel vol zitten. En 1 van de 3 menu's is tongrolletjes en hij zegt dat mensen dat sowieso gaan eten als 'voorgerecht'.Dus gaan wij nu een hapje wegnemen van de receptie en een klein soepje daaraan toevoegen als afsluiter.Wij hebben geen broodjes nadien maar het dessertbuffet blijft wel voor lange tijd nog staan.In jouw plaats zou ik ervoor kiezen om een soep als voorgerecht te nemen of garnaalkroket of zo als je hoofdgerecht uit 1 menu bestaat. Maar ge kiest daar natuurlijk zelf in é!Veel succesGroetjes
Bij ons is het diner vrij utigebreidAperitiefHertoginnesoep met aspergepuntenOostends visserspannetjeKalfsgebraad met groenteweelde en krokettenBruidsdroom met koffie
hey,receptie met 10 hapjes zowel voor receptie gasten als avondgastenverder voor de avondgastenvoorgerechtsorbethoofdgerechtdessertbuffetkoffie en koekjesWij geven maar 1 receptiegroetjes Stijn & Eline05/09/2008
Hey Stefanie!Bij ons gaan de mensen voor het avondfeest ook 5 hapjes krijgen op de receptie (de gasten die enkel komen op de receptie krijgen er 7). Dan een voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet. Wij hebben dus gekozen voor een voorgerecht en soep. Groetjes, Karen13/9/2008
HeyWij geven een receptie met een 10tal warme en koude hapjes (we hebben alleen maar gasten die de hele avond blijven)Dan gaan we aan tafel en krijgen we het volgende- een voorgerecht van forel en zalmmouse- tomaten - pompoen soep- sorbet- kangoeroefilet met 3 warme groeten en aardappelgratin- bruidstaart + koffie's nachts een kaas en parmaham buffet met broodjes.Voor sommigen lijkt dit veel, maar we zijn zelf nogal bourgondiers.GroetjesJasmine"10.05.08"
Hey,Wij geven eerst een receptie met een 7-tal warme hapjes, daarna het hoofdgerecht en tot slot koffie met het dessertbuffet die blijft staan tot 3u, dus ze zullen zeker geen honger meer hebben. Een hoofdgerecht vind ik niet noodzakelijk want de mensen eten dan vaak veel van hun voorgerecht en van het hoofdgerecht blijft dan nog heel veel over (vooral als ze nog eens soep krijgen ook). Dus je moet je echt geen zorgen maken, wij geven ook geen voorgerecht en ik denk dat de mensen meer dan tevreden zullen zijn!groetjes jolien 20-09-2008
Hey,Wij hebben het volgende:Welkomsdrank met hapjesTomatenroomsoepKalkoenborst "Fine Champagne" met appeltjes en veenbessenBruidstaart met frabozencoullisKoffie met versnapperingenBroodjesbuffetVeel succes nog
Hallo Stephanie,Ik vind het niet zo raar. Wij doen helemaal geen menu.Bij ons krijgen de gasten Barbeque. Je moet je hart hierin volgen, doen wat jullie willen doen. Niet altijd letten op de reacties van anderen.Doe gewoon lekker je eigen ding, het is tenslotte jullie feest!!!!Kelly