Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest

5-3-2008 20:51:25
Hoi allemaal,
Wij trouwen op 13 september 2008 en zijn volop bezig met de voorbereidingen. We zijn van plan om een klein feest te geven met de dichtste familie en vrienden (zo'n 100 man). Wij trouwen enkel voor de wet en willen dus met een kleine groep vrienden en familie op restaurant gaan na het wettelijk huwelijk. Maar Tijdens het avondfeest wanneer de andere gasten komen willen we ook nog iets aanbieden om te eten. Maar we weten niet goed wat?
Ik heb al verschillende voorstellen gekregen om een dessertenbuffet te doen maar wat als niet iedereen graag zoet eet?
Heeft iemand een ander voorstel? Bedankt

Jolien
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 765

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 20:59:04

waarom geen dessertenbuffet/kaasbuffet?
Kaas wordt ook vaak genomen als dessert en zo heb je iets zoets en iets hartigs.
Veel plezier!

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik6-3-2008 12:27:57

ik veronderstel dat jullie 's middags naar het restaurant gaan, en dus tegen de avond zullen de meesten weer wel wat trek hebben, dus een buffet lijkt dan wel handig.

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik7-3-2008 11:25:29

hallo
Altijd leuk als je op het forum nog mensen tegenkomt die op dezelfde dag trouwen! Wij dus ook op 13/08/08.
Ik zou ook opteren voor een dessertenbuffet en een kaasbuffet met brood en vers fruit. Voor ieder wat wils, daar kan dan ook perfect zowel warme als koude dranken bij!
Bovendien kan zo'n buffet gemakkelijk uitgebreid worden met bijvoorbeeld broden gevuld met kleine belegde broodjes. Of een charcuterieschotel met verschillende soorten brood. Jullie zouden ook kunnen overwegen om bij het ontvangst een aantal hapjes te serveren (naar keuze koud en warm), genre receptie dus!
succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...