Terug naar overzicht
liesbet toch... ik ben eens op site van uw traiteur gaan piepen... Je moet toch niet twijfelen over dat concept??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Ik heb ongeveer half belgie afgezocht voor iets origineels.......... en heb al spijt dat ik dit niet heb gevonden..monnikenhof lijkt me ook wel mooi?? centrale?Enfin, ik zou niet twijfelen aan uw box idee..het is juist leuk als niet iedereen een zitplaats heeft. Je kan gaan zitten of staan bij wie of waar je wilt.Ik zou wel genoeg zitplaatsen voorzien.Als ik van jullie was... niet twijfelen, maar gewoon doen!!
Het Krekelhof in Kuringen, hebben wij ons feest van de zomer.Wij waren ook aan het twijfelen over Den Lavaar of Het Krekelhof, maar omwille van t feit da je bij Den Lavaar niet buiten kan komen (en we in de zomer zitten) was dat vlug gekozen. Een optie nemen op een zaal wil nog niet zeggen da je het daar moet doen, dus je kan toch nog rondkijken. S goed over denken hè :-)Groetjes!!!
Hey,Wijzelf gaan naar Salons Norfolk, Alkerweg 60 te Sint-TruidenEen prima en heel gastvrije uitbaatster die van elk feest iets onvergeetelijks wil maken