Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Wij hebben de kleren van de bruidskindjes zelf gekozen.Wij hebben voor de kleur bruin gekozen.Onze bruidskindjes zijn helemaal asorti met elkaar.We hebben een jongen en een meisje.Groetjes,Sarah
Hey,Ik moet nog gaan kiezen voor de bruidskindjes, maar zal allezins grijs of bruine tinten zijn en liefst linnen. Ja ik moet zelf gaan kiezen, want zijn mijn eigen kindjes. Mijn dochtertje zal dan 2 jaar zijn en krijgt de mini versie van mijn bruidsboeket en mijn zoontje die dan 6 jaar zal zijn die mag de ringen dragen. groetjes,Kelly (10/10/2008)
Hoi Nathalie,We hebben één jongen van twaalf en twee meisjes één van 9 en één van 6.We zijn een tijdje terug met de meisjes naar c&a geweest en hebben daar de kleedjes gekocht voor hun in wit met grijs. We betalen de kleedjes zelf omdat we dan zeker zijn dat het onze goesting is. En natuurlijk van prijs viel dat heel goed mee en het is nog mooi ook en ze kijken er zelf ook al naar uit om ze te dragen. Het was voor de 2 samen een 90€. De schoentjes krijgen ze van de schoonmama en dan mogen we ook mee.De jongen doet zijn communie dit jaar en daarvoor hebben we bij de WE ook in die tinten iets gekocht van bovenstukken ( hemd en sweatervest) en rond dezelfde prijs (ieder gelijk é. Dus wij gaan voor de kindjes in wit met grijs.Als je bi zo van die winkels als C&A en JBC enzo gaat kijken vind je in de communie collectie mooie en betaalbare dingen.Ik wens jullie nog veel plezier met de voorbereidingen.Groetjes Evi08/08/08
Hey,Bij ons worden de kleertjes gemaakt door mijn toekomstige schoonmoeder. Het zijn 4 meisjes en ze zullen allemaal in de kleuren vuil roze-paars en wit zijn.Heel mooi!Groetjes,Laurie
Hey Nathalie,Wij hebben twee bruidsmeisjes van bijna 2 en 3,5 jaar en ik ben samen met hun mama de kleedjes gaan kiezen! Ze hebben nu allebei hetzelfde kleedje (van CKS) én schoentjes, super schattig!! :-) De kleur is grijs met beige, we hebben op voorhand geen kleur doorgegeven maar zijn gewoon een aantal winkels binnengestapt. Kijken en vergelijken dus! Uiteindelijk kunnen bruidskindjes in eender welke kleur gaan vind ik, zolang de stijl maar wat past bij je kleed!
hallo,Wij hebben 2 bruidsmeisjes. Ze zijn 3 en 2 jaar. Ik wou eerst ook natuurkleuren gebruiken maar het is totaal iets anders geworden. Wit, turqoise en groen! Het is zeer mooi, speels, feestelijk en ze kunnen het zeker afdragen. Bij het ene meisje is het een rokje en bij het andere een kleedje met broek onder. Ze zullen zeker stralen op 12 juli ook al schijnt de zon niet (hihi)groetjes
Hey Nathalie!Mijn bruidsmeisjes zijn mijn zussen (dan 18 en 22), en ik ga in mei samen met hen (en mijn moeder) naar de C&A om hun kleedjes te zoeken. Hun kleedjes ga ik zelf betalen, al de rest (schoenen, kapper, make-up) is voor hen (ze hebben schoenen genoeg :-)). Ik denk dat ik iets ga zoeken tot onder of net boven de knie, da's ook nog gekleed en kunnen ze daarna gemakkelijker aandoen voor een ander feest.Een vriendin van mij heeft al haar mooie kleedjes ook bij de C&A gevonden (ze moet naar verschillende trouwfeesten dit jaar en had vier kleedjes nodig), ze zijn heel mooi en helemaal niet duur!Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008