Terug naar overzicht
Beste An, ook wij trouwen in augustus, zelfs eind augustus. (27/08). Nog een half jaatje geduld dus!!GroetjesKatleen
en wij op 20 augustus
en wij op 12 augustus 2005. De dag voor jullie, dus. (Verlengd weekend van 15 augustus, hé...) Succes.
Beste An, ik had die vraag toen wij besloten om in oktober te trouwen. Iedereen deed precies of ik zot was omdat de meeste in de zomer trouwen. Gewoon doen, ik heb er tot nu toe nog altijd geen spijt van! Het is jouw dag en hij zal mooi worden welke datum of maand het ook is!Groeten, Lien
hey heyEventjes laten weten:WIJ TROUWEN OOK OP 13 AUGUSTUSgroetjesElke
hallo,in de kerk waar wij trouwen is 13 augustus al een topdag! daar hadden ze al minstens 4 trouwers die dag.Heb zelf ook nog nooit iemand tegengekomen die op onze dag trouwt ( 16 juli 2005 )...groetjessandy
wij trouwen 20 augustus
Dag An,Toen wij een hele tijd geleden voor een zaal gingen kijken wisten ze ons te zeggen dat de "top-periode" loopt van mei tot september...Maar daar hebben wij ons niet door laten leiden.Wij trouwen op 6 augustus. Ik werk in het onderwijs, en zo heb ik nog de hele maand juli om de laatste zaken rustig in orde te brengen, en na onze trouwdatum kunnen we nog twee weken op huwelijksreis vooraleer ik weer op school moet beginnen.Ieder kiest toch een datum dat het beste voor zich uitkomt !Veel succes nog met de verdere voorbereidingen !
Hey An,Ook wij trouwen op 13 augustus 2005!!Groetjes,Ilse
Hallo,Wij trouwen op 2 juli. Toen wij verleden jaar in april op zoek gingen naar een zaal hadden wij niet echt een voorkeursdatum. Juni was niet echt mogelijk omdat ik nog een graduaat doe in avondschool en ik dus rekening moest houden met mijn eindexamens en de verdediging van mijn eindwerk. Ik ben toen wel even verschoten dat er al zoveel dagen vastlagen. Eigenlijk was 2 juli nog één van de enige dagen die vrij was in de grote vakantie. We wilden graag de grote vakantie omdat mijn ventje verplicht wordt om tijdens juli en augustus 3 weken verlof te nemen.Nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes,Ann
Hallo An,Wij trouwen ook in augustus, op 6 augustus !Karen
Hoi An,Wij trouwen ook op 13 augustus 2005.. Kijk er al naar uit.. nog 169 dagen! Die datum is niet dikwijls bezet hé.. de zaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester,.. alles was nog mogelijk. Blijkbaar wil niemand trouwen op de 13de. Ik vind nochtans dat het iets heeft. Ons toekomstig huisnummer gaat ook 13 zijn. Bovendien 13-08=05. Wij hebben er bewust voor gekozen om op het einde van de zomer te trouwen. Veel succes!Groetjes,An
Hoi,Wij trouwen op 5 augustus 2005, dus ik zou zeggen dat je helemaal niet alleen bent dat in augustus gaat trouwen, veel succes.
wij trouwen op 20 augustus van dit jaaraan iedereen een dikke proficiat
wij trouwen ook op 13 augustus 2005We kijken er al naar uit....Lies