Terug naar overzicht
Als je ondertrouw gaat doen, moet je normaal gezien wel al de getuigen opgeven. Dan moet je normaal zelfs al een kopie van hun paspoort afgeven. Maar als je enkel maar de datum en het uur gaat vastleggen, is dat nog niet nodig.Misschien kan je de ondertrouw nog enkele weken uitstellen tot je beslist hebt?
geen paniek! wij hebben bij onze ondertrouw ook de namen van onze getuige moeten geven, maar mijn getuige is nu ook nog veranderd. Ik heb een mailtje gestuurd naar de bevoegde stadsdienst en die hebben mij gezegd dat zelfs op de trouw zelf de wijziging mag doorgegeven worden. De enige vereiste is dat de getuige zijn pas bij heeft en ten minste 18j is....groetjes
Hallo Sophie,Volgens mij is het geen enkel probleem. Wij moeten pas de namen van de getuigen doorgeven een week voor de trouw!Groetjes,Ann(nog 130 dagen)
raar wat ik hier allemaal lees... wij hebben in de gemeente een lijst gekregen waar we de namen van de ouders en getuigen moete opschrijven, alsook de geboortedatum en plaats,voor de rest niks. En we moeten da ong. 2 maanden voor trouwdatum gaan brengen naar gemeentehuis.das al ...En ja, tis moeilijk voor geschikte getuige te vinden! Heb ook een vriend in gedachte maar met momenten hoor ik daar ook niets van ...veel geluk!(NOG 101 DAGEN)xxx