Terug naar overzicht
Dag Kim,Ik weet niet wat jullie juist zoeken, maar ik film een beetje als hobby. Ik film en bewerk daarna de beelden tot een mooi geheel. Ik heb nog niet zoveel ervaring, maar heb wel al een doop en een babyborrel mogen filmen.Als je geïnteresseerd bent en voor verdere vragen: hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidi13/09/2008
Hoi Kim,Wij zijn van Bilzen en trouwen op 23/08/08.Wij hebben gekozen voor Bögemann in Genk. We voelden ons onmiddellijk op ons gemak bij deze mensen en hun eindresultaten waren gewoon prachtig!.Misschien kan je eens informeren bij hen:BögemannMolenstraat 233600 GenkTel: 089 35 21 45Alvast succes met je zoektocht.Laura
kijk eens bij WWW.cp-video.be professioneel materiaal, vriendelijk.maar vaak bezet ik zou niet te lang wachten je kan vrijblijvend een afspraak makenwij waren tevreden ervan levert op dvd filmt digitaal HDgroetjes Erwin hij is van Sint truiden
Wij hebben gewoon een vriend laten filmen. Had dit nog nooit gedaan! Is dus waggelig ed gefilmd, maar geeft wel een extra mooie herinnering aan je dag. Veel echter nog dan foto's. Hebben er al vaak naar gekeken en van genoten!! Doen dus.
hoi ben pas bezig met deze hobby uit te breiden..mail maar eventjes voor meer uitleggrkurrykurtvermylen@hotmail.com
Dag Kim,Al eens gekeken op de volgende web-site.www.dbpictures.be succes,Liesbeth