Terug naar overzicht
veek lanne = veel mannen veronderstel ik?wil je teksten voor in het misboekje of voor wat precies?groetjes
Hoi SamHet Moment kan helpen met teksten en dergelijke. Het is niet gratis maar de prijs hangt af van wat je juist wilt.Kijk anders even op hun website. www.hetmoment.org Groetjes en succesHilde14-06-08
Besteook wij doen een alternatieve viering met de vereniging uvv (gratis). Binnenkort ons eerste gesprek. Zelf ook nog volop op zoek naar teksten maar heb er al enkele. Als ik er meer heb kiezenw e er enkele uit.vb:Een huwelijk is een avontuur, samen op pad. Het is klaarstaan voor de ander met open handen en open hart. Samen een en toch apart. Een huwelijk is; ik ben er voor jou. Niet, je bent nu van mij. Een huwelijk is samen, een huwelijk is wij.Een huwelijk is; als een reis, soms wat de weg kwijt, maar nooit echt alleen. Elk moment, elke nieuwe stap maakt jullie hechter dan voorheen.Een huwelijk is een groeiproces waarin je ruimte schept waar de ander zichzelf kan zijn. Een huwelijk is samen beleven, geluk maar ook de pijn.Een huwelijk is vertrouwen hebben in elkaar en in het leven, waarin je heel bewust naar harmonie en rust moet streven.Maar het huwelijk is vooral:Een belofte van liefde.Een belofte van trouw.Een bezegeling van: "Ik hou van jouEen toekomst bouwenElkander vertrouwenGezamenlijk strevenIn harmonie levenEen groot ideaalHet lijkt zo normaalElkaar leren kennenAlleen zijn ontwennenBegrip voor elkaarIn eenheid een paarHet levenIs nemen en gevenVolmaakt is de tendensMaar waar ligt de grens?Neem tijd te ontdekkenVind samen die plekkenMaar houd ook je dromenIn de tijd die gaat komen. http://www.myhomeplanet.nl/Huwelijk1.html Twee, een simpel cijfer, een getal zo klein,Maar wat zou de wereld zonder tweeën zijn?Alles in het leven heeft twee zijdenZo is er donker maar ook lichtZo zijn er goede maar ook slechte tijdenTwee wordt geassocieerd met evenwichtTwee is veel meer dan de som der delenZonder twee, zou er geen “paar” bestaanGeen één-tweetje en geen dubbelspelenGeen stel, geen dialoog, geen duo-baan.Een vogel kan niet vliegen met één vleugelEen mens niet lopen met één beenGeen paard te mennen met één teugelTwee is meer dan één plus éénVoor ieder mens bestaat een anderIn welke vorm men dat ook gietMet z’n twee, een maatje voor elkanderWaarbij men van elkaars geluk genietTwee mensen hebben elkaar gevonden Twee zullen samen verder gaanTwee mensen worden in de echt verbondenOm er met z’n tweeën voor te gaanTwee mensen wisselen elkanders ringenSamen één en o zo sterkJa sterker dan twee enkelingenMentaal maar ook in ´t alledaagse werk.Met twee ogen zullen zij geluk aanschouwenMet twee handen zorgen gaanMet twee oren naar elkander luisterenSteeds elkaar met raad terzijde staanTwee mensen, tot één paar verbonden Nu al zijn zij meer dan tweeTwee harten hebben nu elkaar gevondenDe Goede geve hen Zijn zegen mee.Twee, een simpel cijfer, een getal zo klein,Toch zou er zonder twee geen toekomst zijn!Geplaatst door: Henk van Oostgaardehttp://www.gedichtenweb.nl/gedicht/Twee-een-simpel-cijf... succes