Terug naar overzicht
hey Kim!Wij hebben wel helemaal geen huwelijksreis!We gaan in augustus al voor twee weken naar Italië dus vonden we het niet nodig van in mei na ons huwelijk ook nog eens weggegaan!Derbij het budget is bij ons ook een 'probleem'.Wij betalen ons huwelijk, buiten de kleren, volledig zelf en ik moet zeggen dat ik ferm verschoten ben van de prijs :-)
Wij gaan gewoon de dag na onze trouw voor 4 daagjes naar een superromantisch hotelletje in Oostende, waar we de bruidssuite geboekt hebben, dus geen echt reis maar toch nog iets speciaals hé, ik had ook echt geen zin om de dagen na de trouw terug direct de gewone sleur op te nemen, ik wil nog even nagenieten ...We gaan in Juli ook wel al naar Spanje voor een weekje, voor de trouw dus, want we trouwen op 22/08Groetjes,Petrahttp://mikenpe.bruiloftsite.nl/
Hoi Kim, Ook wij hebben gekozen voor een citytrip. Wij vertrekken twee dagen na ons huwelijk naar Sevilla voor 5 dagen. Bij ons geen kwestie van budget (hoewel wij ook heel veel zelf betalen met een beetje financiële hulp van beide ouders), maar van timing: de beste vriend van mijn verloofde trouwt nl. een week na ons en dat huwelijk willen we voor geen geld van de wereld missen!Waarom dan Sevilla? Omdat we er beide verliefd op zijn geworden toen we er twee jaar geleden op rondreis waren. We hebben dan ook hetzelfde hotel geboekt, alleen dit keer een suite... En Sevilla is ook de reden geweest waarom ik begonnen ben met een cursus Spaans. Ik kan dus meteen gaan oefenen!In ieder geval veel plezier in Málaga!GroetjesInes3/10/2008
HeyWij kiezen ook voor een citytrip. We trouwen op 31 mei 2008 en 2 dagen later vetrekken wa voor 5 dagen naar Barcelona. Ik ben er vroeger al eens geweest en ben er verliefd op geworden en mijn toekomstige droomt er al jaren van dus het was de ideale bestemming voor ons. Bovendien zijn we geen echte zonnekloppers, we willen ook iets gezien hebben van het land of in dit geval de stad waar we naartoe gaan.GroetjesKimberly
Wij trouwen op 1 aug en vertrekken op 3aug voor 4 dagen naar Polen. In september trekken we er een weekje op uit naar Turkije, dan samen met ons zoontje.
Hallo,wij gaan zes dagen naar New York dus ook geen typische huwelijksreis. Ach kom, dat hoeft toch ook niet hé.'t Is inderdaad al duur genoeg allemaal.GroetjesEls
Wij trekken naar Barcelona :-)7 nachten, eigenlijk omdat wij niet gebrand zijn op de traditionele huwelijksreis en wij steken ons geld ook liever in andere dingen. Nu hebben wij geopteerd voor een supergoed appartement (!) en gaan we volop genieten van de schoonte van de stad :-)
Wij gaan 10 dagen naar torremolinos,ons dochtertje van 3 gaat mee,dus 8 uur in de vlieger zie ik nie zitten.grtz sarah
Wij betalen alles in principe zelf (we krijgen wel een cadeau van de ouders,maar er is nog niet bekend wat) èn zijn aan het verbouwen. Op dit moment wordt er hier dus nog geen huwelijkreis geboekt, hoe graag ik ook zou willen. Na ons huwelijk (09/08/08) zullen we dus moeten bekijken hoe het ervoor staat met ons budget en of er nog een huwelijksreis vanaf kan. Ik vind dat je er dus nog goed op staat hoor, waarom zou vijf dagen Malaga geen "volwaardige" huwelijksreis zijn?Geniet er maar goed van!Groetjes, Britt.
Hoi,wij trouwen ook op 02/08/2008. Wij hebben ook geen lange huwelijksreis geboekt. We vertrekken op 4 augustus en komen op 9 augustus reeds terug. We gaan voor die dagen naar Egyte.Groetjes Wendy